1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Foutcodes Outlook

Discussie in 'Internet - Email' gestart door Saywhat, 24 sep 2008.

  1. Misschien handig om als Sticky op te nemen:

    Foutcodes van outlook kan je op de volgende pagina makkelijk opzoeken, met daarbij de betekenis van die foutcode:

    http://va.zensupport.co.uk/ErrorCodes/errorcodes.htm

    Zoek de code, en klik op de laatste 2 cijfers en of getallen voor de betekenis en of oplossing.
     
  2. Thnks, ik heb hem bij de favoriten gezet.
    Altijd handig :)
     
  3. Bedankt SayWhat,
    dat is informatie waar je wat aan hebt!
    groet,
    Ben :cool:
     
  4. Zensupport is sowieso heel handig ^^
     
  5. e mail ontvangst

    Beste gebruikers,
    Ik heb windows xp pro sp 3 opnieuw geinstalleerd. Expl. werkt goed. Met outlook kan ik wel mail versturen maar geen mail ontvangen.
    Imap/smpt en wachtwoord ingevuld, gewijzigd, doch nog steeds geen ontvangst. Waar kan ik de fout zoeken? Foutcode 0x800CCC0F ? server opniuw koppelen maar hoe?
    Gr. Leon.
     
  6. Schakel je anti-virus programma eens uit

    P.s. Je weet dat Windows XP geen updates meer ontvangt etc. De ondersteuning door Microsoft is beƫindigd per 8 april 2014. http://windows.microsoft.com/nl-nl/windows/end-support-help
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 25 jan 2015
  7. mail ontvangst.

    Beste Emilio, dank voor de reactie, anti virus progr. uitgeschakeld, geen effect. Foutcode 800CCCoE opgezocht. Poort nr. aangepast en ssl 2 en 3 vinkjes weggenomen, geen effect.

    Windows XP met aanhang is het max. wat mijn oude PC aankan. Voor div. doelen wil ik die nog blijven gebruiken met een Anti virus pr. van Bullguard.
    Gr, Leon
     
  8. Ik zou nog eens goed naar de instellingen van je inkomende mail kijken of daar toch niet iets verkeerd staat.
     
  9. Dank voor de info. Inderdaad daar zat het probleem. Het stappenplan van Ziggo correct ingevuld doch mijn PC is voor de huidige ontwikkelingen aan de langzame kant en voorzien van windows xp en internet expl met outlook expr 6. Deze werkt mogelijk niet met de servernaam imap.ziggo.nl maar met pop.ziggo.nl. Daarbij heb ik onder verbinding maken met, LAN netwerk nog eens aangeklikt en het probleem is opgelost. Ik wil nog even blijven doorpruttelen met mijn oude apparatuur doch overstappen naar iets nieuws komt toch in zicht.
    HH. Emilio en Bovengroninger. De antwoorden gelezen en melding middels mail ontvangen. De link om te antwoorden kreeg ik niet verstuurd. Gmail had nl. deze mail in de spam box geplaatst. Zoek naar een oplossing. Gr. Q5A4.
    PS. Alle problemen zijn opgelost.
     

Deel Deze Pagina