1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

DNS problemen ??

Discussie in 'Internet - Algemeen' gestart door Crichton, 23 sep 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Dat laatste lag aan de hostingprovider van dit forum die het forum vanmiddag op een ander ip-adres heeft overgezet ivm een storing. Het duurt even voordat de IP-adressen in de DNS caches zijn bijgewerkt. Dit was dus "normaal" zogezegd en heeft niets met de DNS van Ziggo te maken. Dat speelde trouwens ook niet in jouw gebied, maar alleen in Casema gebied.
     
  2. Pure Bullshit
     
  3. Reden te meer voor je om over te stappen....
     
  4. Ook ik vind je opmerking kant nog wal raken, en voor mij heeft bogeyman een punt.
     
  5. Als je niets in dit topic te melden hebt, zeg dan niets. Dat jij geen problemen hebt wil niet zeggen dat anderen dat niet hebben.
     
  6. Je hebt mij niet horen zeggen dat anderen geen problemen hebben. Waar ik mij aan stoor is dat als er ergens een bitje omvalt Ziggo gelijk de schuld krijgt. Soms terecht, soms ook niet. Maar zoals altijd staan de beste stuurlui aan wal.
     
  7. Ziggo problemen


    Blijkbaar werk je voor Ziggo.

    Waar ik me aan irriteer is dat je bij Ziggo wordt behandeld [als je uiteindelijk na een uur door een callcenter wordt geholpen] alsof je geen verstand van zaken hebt. Soms vertel ik die mensen dingen waar ze nog nooit van gehoord hebben. Het enige waar ze het over hebben is resetten en herstarten. Vertel me gewoon dat de DNS servers grote problemen hebben omdat ze de migratie van 3 internetbedrijven niet onder de knie krijgen.

    Die callcenter medewerkers doen ook hun best maar wees eerlijk tegen de klant en laat klanten niet in het ongewis.

    Overigens emailen werkt ook niet. Je krijgt een bevestigingsreply en daarna hoor je nooit meer wat.
     
  8. Had het zelf niet beter kunnen zeggen!
    Helemaal mee eens:applause:
     
  9. dns

    ook bij mij dns probleem.www.ingcard is niet te bereiken sinds ziggo de boel regeld.ik ben niet in staat mijn rekening te controleren.dacht dat het aan mijn p.c lag.heb laten onderzoeken door professioneel bedrijf.kosten €154.= het bedrijf kon wel via adsl op de site komen en inloggen.maar bij mij op de kabel niet.is ziggo ander woord voor amateurs?
     
  10. Nee, Ziggo is niet mijn werkgever.

    Als het puur een DNS probleem is moet je op IP basis de site wel kunnen bereiken. Kun je er dan wel op dan klopt het dat het een DNS probleem is. Je had dan het ip nummer van de INGCARD site tijdelijk in je host file kunnen opnemen. Kun je op IP basis ook niet op de site dan gaat er in op het netwerk wat fout. ING kan met access listen werken waar de range van Ziggo nog niet in is opgenomen. Wat is de exacte foutmelding die je in de browser krijgt?

    Medewerkers van de Service Desk worden ook maar vaak van de straat geplukt en na een korte opleiding mogen ze het diepe in. Wijkt je probleem af van de standaard problemen schiet hun kennis te kort en weten ze vaak niet wat te doen. 2e of 3e lijns krijg je niet direct of helemaal niet aan de lijn.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 4 okt 2008
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina