1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

DNS problemen ??

Discussie in 'Internet - Algemeen' gestart door Crichton, 23 sep 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. hier ook even de router een klap gegeven en jawel..

    Primary DNS: 212.54.35.25 Secondary DNS: 212.54.40.25

    Lijkt tot op heden zn werk te doen ;)

    Grtn

    Herman
     
  2. In de echte wereld...
    Ik schreef dat er aan gewerkt wordt en dat het grotendeels al opgelost is. Er zijn nieuwe DNS servers waar al een groot deel van de abbonnees op zit, misschien moet je je ip even verversen en krijg je ook de juiste toegewezen, of misschien wordt je binnenkort overgezet.
     
  3. Router uit.
    Router aan.

    Voila de nieuwe adressen.

    Bij werkt het.

    grtz Ottelb
     
  4. vind je dat niet een beetje een vreemde reactie? Veel gebruikers zaten 1,5 week zonder normaal werkend internet.. en we blijfen Ziggo maar lief aaien met z-n allen? De gebruikersvereniging mag wel eens wat meer ballen tonen dan dit zoethoudend gedrag.

    grtn

    Herman
     
  5. Hier ging de overgang naar een nieuwe dns, ook zeer soepel, en nog geen pagina tegengekomen die niet werkt.
    Na een router reset zag ik een nieuw ip-adres en dns servers, that's all.

    Edit: sinds maandag morgen over naar Ziggo hier, kom van @home af.
     
  6. Herman,

    De melding die ik gaf kwam pas nadat de problemen opgelost waren.

    Daarvóór heeft de gebruikersvereniging achter de schermen aan diverse touwtjes getrokken waardoor onder andere eindelijk het probleem opgelost werd. Jouw reactie is dus volkomen onterecht.

    Wij zeggen niet, of hebben nooit gezegd dat het er geen probleem was, of dat het snel opgelost was -in tegendeel- wij hebben wel actie genomen en vinden ook dat het veel te lang heeft geduurd.

    Toen ik hoorde dat de oplossing klaar was heb ik dat gemeld.
    Niets meer en niets minder.

    Blijkbaar mag dus het melden dat er een oplossing is ook al niet meer en wordt dat ineens als zoethoudend gedrag beschouwd en wordt een gebruikersvereniging als een soort mede-schuldige gezien ????

    Sorry hoor, maar dat soort reacties die je nu uit vind ik wel erg goedkoop en draagt zeker niet bij tot het gezamelijk signaleren en oplossen van problemen waar veel mensen op dit forum mee bezig zijn....
     
  7. Ik heb de open dns servers maar weer ingesteld want ik kon zelfs dit forum niet bereiken !
     
  8. wegvallen verbinding

    Ik zit in postcode gebied 4201. En heb al ruim een week problemen met haperend internet.

    Ziggo gebeld...Bandje zegt dat er een probleem is..Ik probeer door te verbinden met een medewerker [ingehuurd callcenter]..maar moet eerst 4-cijferig postcode intoetsen...en hierna wordt verbinding abrupt verbroken..

    Bij Casema nooit problemen gehad..nu niks anders dan ergenis..Het enige wat ze kunnen is reclame maken dat ze nog sneller internet gaan krijgen..

    Ziggo Sucks

    ps ik heb net ook mn dns ingesteld op open dns..Mn internet werkt weer supersnel..Geen prutsers Ziggo voor nodig
     
  9. Cees,

    Dank voor de duidelijke reactie. Ik heb nooit gezegd dat de gebruikersvereniging medeschuldig zou zijn aan de storing. Het is goed om te horen dat de vereniging blijkbaar contact heeft met dit soort zaken. Het zou handiger zijn om dit soort grote problemen als algemeen nieuws te melden op de website.

    Ik heb al een keer eerder aangegeven dat het wenselijk is om grote storingen en nieuws mbt Ziggo te plaatsen op de mededelingen site, discussies en reacties kunnen dan in het forum plaatsvinden.

    Van de reacties die ik heb gelezen in de diverse topics kreeg ik niet het idee dat er actief contact was tussen de vereniging met Ziggo werd gesproken over de DNS-problemen, mocht dit wel het geval zijn geweest dan excuses voor mijn reactie. Daarnaast blijft het natuurlijk van de zotte
    dat een dergelijke storing bijna 2 weken moet duren...

    grtn

    Herman
     
  10. Stap je toch over op ADSL. Niemand die je verplicht bij Ziggo te blijven. Misschien leer je dan Ziggo te waarderen, ADSL is ook niet alles.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina