1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Al sinds juni geen factuur en incasso meer ontvangen

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door xahmol, 23 sep 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Sinds ik in mei ons pakket heb veranderd naar Alles-in-1 Extra en heb uitgebreid met een Cisco 8455DVB decoder en HDTV heb ik geen enkele factuur meer op Ziggo Online gezien en is ook geen enkele keer meer geïncasseerd.

    Wij betalen per automatische incasso. Laatste incasso is 4 juni en heeft betrekking op de laatste factuur volledig oude situatie.

    Inmiddels zitten we eind september en moet Ziggo nu dus nog juni, juli, augustus en september factureren en ook nog de decoder. Al met al dus 700 tot 800 euro.

    Natuurlijk weet ik dat dit bedrag ooit komt en houd ik er rekening mee, maar irritant is het wel.

    Inmiddels al zo'n 6 keer de helpdesk gebeld, die telkens zeggen dat ze het ook niet weten, ze inderdaad problemen hebben met hun systeem en dat ze het zullen doorgeven aan de financiële afdeling. Uiteraard kunnen ze me niet doorverbinden met die financiële afdeling.

    Na nu net weer 30 minuten in de wacht te hebben gehangen begin ik het wat zat te worden.

    Iemand suggesties hoe ik wel iemand kan bereiken bij Ziggo die hier iets aan kan doen?

    Per 1 november ga ik ook nog eens verhuizen (zojuist online doorgegeven), dus ben een beetje bang dat de chaos rond onze facturering dan nog groter wordt.
     
  2. geen factuur noch afschrijvingen sinds 20 maart

    Same here. Laatste (elektronische) faktuur is van 20 maart in mijn geval zelfs. Wel heeft de klantenadministratie mij gezegd in de gaten te houden wanneer in eens het gehele bedrag voor de periode daarna wordt afgeschreven, en dat ik dat dan via mijn bank kan laten storneren (of deels bijvoorbeeld tot aan bedrag wat te veel wordt om in eens te betalen) en met Ziggo een afspraak kan maken over een betalingsregeling. Ze zouden dit ook in hun systeem vermelden bij mijn account dus ik ga er van uit dat het goed gaat zodra het eea gaat spelen. Op zich prima als dat gaat werken.:applause:
     
  3. Na drie maanden geen factuur te hebben ontvangen kreeg ik in augustus de volle mep voor mijn kiezen (>E200,-) ... en ik heb er niets voor hoeven doen, kwam 'vanzelf'.

    In mei ben ik overgestapt naar alles-in-1 extra.

    mvg, PADB (voorheen Casema)
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina