1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Ik word knettergek van die facturering

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door Esy ®, 22 sep 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Ik zou niet te veel op de zaken vooruit lopen en jezelf al te blij maken.
    Hoeveel toezeggingen en excuses ik al niet heb gehad. Het zou nu naar Groningen gestuurd zijn om terug te betalen.

    We zijn nu weer een week verder maar nog steeds niets op de bank. 5 maanden duurt dit geintje nu. :evil::evil::evil::evil:

    Degenen die hier hebben toegezegd om een oogje in het zeil te houden hebben ook radiostilte ingesteld blijkbaar. :cry:
     
  2. Ok, je hebt gelijk ik heb het geld inderdaad nog niet,maar nu wel een mail dat het wel klopt dat er een decoder teveel gerekend is.
    En niet zoals een paar berichten hierboven,dat men mij een ander abbo had aangemeld. (waar de decoder niet gratis was)
    Aangezien de factuur van november net is uitgegeven kon dit niet mee verrekend worden,dus als ie niet bij december zit zal ik aan je denken.

    Wat die radio stilte betreft, voor zover ik het weet zijn die gasten er mee gestopt helaas. :cry:
     
  3. Bij mij hebben ze ook een decoder te veel in rekening gebracht. Heb in augustus via de klantenservice een mail ontvangen waarin aangegeven wordt de 79,95 in november 2008 te verrekenen. Natuurlijk is de factuur van november niet gecrediteerd. Dus maar weer een mail naar de klantenservice (waar niet op gereageerd zal worden).
     
  4. Ik heb zojuist maar weer eens de helpdesk trachten te bellen. Helaas werd beide keren de verbinding na een half uur afgebroken. :evil::evil::evil::evil::evil:

    Lekker rente trekken over het geld wat ze ten onrechte hebben geincasseerd bij hun klanten. :?
     
  5. Uit mijn ervaring zullen ze wel reageren alleen het duurt een aardige tijd :sleep:
    Ik had nog een zaak lopen en die reacties kwamen ook dusdanig laat dat ik de hoop op een reactie al een beetje had op gegeven.
    Maar ik zal mijn december factuur wel in de gaten houden natuurlijk :shock:
     
  6. YES!! :pompom: :pompom: :pompom: :pompom:

    Eindelijk na een half jaar!! is er bij Ziggo iemand in staat gebleken om op een knopje te drukken zodat ons geld teruggestort wordt.

    Het enige wat blijkt te helpen is bellen, bellen en nog eens bellen. Dat hebben we het afgelopen half jaar dan ook een keer of 20 moeten doen. :cry:

    Wel wil ik o.a. Richard J., Bob T. en Armon van L. van de helpdesk bedanken.
    Ze hebben zich steeds geduldig door de warboel van foute facturen heen geworsteld en hun best gedaan om het tot een goed einde te brengen.
    Dat het vervolgens iedere keer op een ander niveau bleef hangen kan hen niet verweten worden.

    Voor alle andere klanten die geld tegoed zijn, hou vol en trek regelmatig aan de bel anders zie je vermoedelijk nooit je geld terug. Het is echt een grote administratieve bende bij Ziggo. :?
     
  7.  
  8. Ik heb het idee dat het bij ons nu ook fout gaat. Vanaf 15-12-2008 hebben wij Alles-in-1 Plus i.p.v. alles apart. Zojuist heb ik de nieuwe factuur bekeken per 31-12-2008. Ik vond 'm wel érg laag, dus maar even gekeken wat er in rekening is gebracht:

    Alles voor januari 2009
    Televisie Z1: 16,25 (was 15,90)
    Digitaal Totaal Pakket: 9,95 (had ik al)
    Telefoonlijn: 9,95 (had ik al)
    Korting: -5,00 (had ik al)
    VolopBellen Altijd: 10,00 (had ik al)
    TOTAAL: 41,15

    Waarom wordt er op deze factuur eigenlijk geen internet Z2 à 29,95 in rekening gebracht? Dat had ik namelijk ook voordat ik een Alles-in-1 Plus pakket had...

    Ik ZOU moeten betalen:
    Alles-in-1 Plus: 49,95
    Digitaal Totaal Pakket: 9,95
    VolopBellen Altijd: 10,00
    TOTAAL: 69,90

    Kortom, ik snap er eventjes helemaal niks van. Ga morgen maar eens bellen...
     
  9. dubbele rekening

    ja het is te gek voor woorden dat ze ons nu weer een dubbele rekening laten betalen,dat was bij de overname ook al.klantenservice gebeld,maar die wisten ook al niet hoe dat zat.het is gewoon een grote rotzooi bij ziggo,bij @home nooit geen problemen gehad.maarja dat heb je als je de enige in de regio bent,en je kunt niet kiezen.ze moeten in den haag er maar is voor zorgen dat de consument kan kiezen bij wie ze op de kabel digitale tv kan kijken.net zoals dat nu gaat met stroom afname.maar we zijn hier in brabant gebonden aan ziggo,en die denken dat ze alles kunnen maken omdat ze de enige zijn.hopeloos
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina