1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Ik word knettergek van die facturering

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door Esy ®, 22 sep 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. In principe moet iedereen op Mijn Ziggo in kunnen loggen.

    Waar loop je vast tijdens het inloggen? Weet je zeker dat je inloggegevens kloppen?
     
  2. Daar komt de volgende incasso van Eur. 158,63 zonder dat ze mijn tegoed van 132 Euro verrekenen.
    Reken maar dat ik het nu laat storneren en neem maar het risico van afsluiting.
    Ik zal morgen nog eenmaal met de helpdesk bellen en proberen netjes te blijven.

    [​IMG]
     
  3. Beslag laten leggen op het ziggo HC :pompom:
     
  4. Vandaag is het toch nog goed gekomen, zelfs een aparte factuur voor de € 10,-- terug, welke @Home mij in rekening had gebracht voor de extra smartcard die bij de gratis alles in 1 Humax decoder behoorde !
     
  5. Ook bij mij zijn er positieve ontwikkelingen. :applause:

    Gistermorgen de helpdesk nogmaals gebeld en trof een kei van een betrokken medewerker. (Bob T.) Deze heeft geprobeerd de zaak te ontleden en na flink wat spitwerk zag hij dat er inderdaad 3 maal goedkeuring was afgegeven tot restitutie/verrekening maar dat daar niets mee is gedaan.
    Hij ging overleggen met zijn directe meerdere en zou mij daar later over terugbellen. Wat dus ook gebeurde binnen een half uur! :)
    De cheffin zal erop toezien dat het nu wel goed afgehandeld zal worden.

    Op de achtergrond heeft Saywhat ook spitwerk verricht en houdt een oogje in het zeil. :pompom:

    Ik begin er in te geloven dat het nu goed gaat komen en wil bij voorbaat al deze Ziggo medewerkers bedanken!
    Dit zijn mensen die het vertrouwen in een organisatie teruggeven.
     
  6. Maar weer eens een update mbt de stand van zaken. :sad:

    Vandaag de helpdesk weer eens gebeld.
    3 Weken terug is toegezegd dat het geld zou worden teruggestort binnen 1 tot 1,5 week.
    Vanmiddag een mevrouw aan de lijn en die heeft het e.e.a. nagekeken en zou het navragen bij een andere afdeling maar ze kon niet in haar systeem komen. In de loop van de middag zou ik erover worden teruggebeld...... Niet dus. :evil:

    Saywhat, jij zou het op de achtergrond een beetje in de gaten houden. Heb jij nog inzicht in de situatie? Ik begrijp dat je het druk hebt maar als je even een gaatje hebt.........
     
  7. Ik loop hier sinds september mee. Toen na de overstap @home ziggo het alles in 1 plus pakket aangevraagd. Kreeg gratis decoder toegestuurd,...
    Maar op de rekening kwam het volgende te staan:

    Digitale ontvanger inclusief startpakket 79.00
    Gratis TV Digitaal installatiepakket bij Combi Internet/Telefonie -79.00
    Korting op TV Digitaal -39.05
    Kosten digitale ontvanger en startpakket 79.00

    Gebeld met de hd, inderdaad meneer u heeft 2 maal betaald voor de ontvanger of heeft u er 2 besteld?
    - Nee... ik heb maar 1 pakket besteld met 1 decoder.
    Wel dan gaan wij dit crediteren.
    - Dat is netjes dank u...

    En dat was het. Heb alleen tot nu toe die 79 euro nog niet terug en in mijn ziggo factuur staat er ook niet dat ik nog iets tegoed heb.
    Paar maal naar de hd gemailed maar op de "wij hebben het onvangen e.mail" ook niets meer gekregen :cry:
    Meer mensen met dit voorval en die ook nog wachten,
    zo ja dan wacht ik maar verder.:sleep:

    Voor de rest werkt alles naar tevredenheid,zelfs de snelheidsverhoging is er al.:thankyou:
     
  8. Het lijkt erop dat ze je op de verkeerde actie gezet, namelijk Digitale Sportzomer (decoder voor 39.95, het bedrag dat je nu netto teveel betaald hebt) in plaats van de Alles-in-1 actie (decoder gratis).

    Dit zou met een normale creditering rechtgetrokken moeten worden.

    In welke maand kreeg je de foute factuur en wanneer heb je gebeld om het aan te kaarten? Het kan zijn dat één en ander op de komende factuur verwerkt is.
     
  9. Mmm... :evil: Dat zou lekker zijn. Ik heb bij de aanvraag duidelijk aangeven dat we alles in 1 plus willen. Dat was ook opgenomen tijdens het gesprek.
    Ik heb gebeld dus ook in september zodra we die factuur konden inzien op internet. Dat duurde even vanwege die omzetting.
    Wel is die 39,95 terug gestort/verrekend maar daar staat bij "Credit TV digitaal".
    Als men mij dus zo'n pakket heeft aangesmeerd (eventueel per ongeluk)
    had ik liever dat men dit verteld had. De decoder hoefde ik niet,ding is niet hd,maar omdat ie gratis was volgens die juffrouw, kan het handig zijn op de slaapkamer.
    Tevens heb ik toen contact gehad met de hd en met die mevr de factuur langsgelopen en die vertelde me dus dat er 1 decoder teveel was gerekend. Vind de zaak nu wel wazig worden helaas vooral omdat er opeens een pakket opduikt waar ik het bestaan niet van wist. :?
     
  10. :pompom::pompom: Wel het heeft even geduurd en met een excuses van de helpdesk dat het lang heeft geduurd, maar in december wordt toch de 79 euro verrekend met mijn abbo. Men heeft het nagezocht en er was inderdaad 1 decoder teveel gerekend. :thankyou:
    Geduld is een schone zaak. :wink:
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina