1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Ik word knettergek van die facturering

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door Esy ®, 22 sep 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Misschien krijg je 2 maanden gratis met je nieuwe abonnement?
     
  2. niet betaalt

    hoi heb automatische afschrijving,maar laatste 2 maanden gaat er geen geld afgenomen door ziggo,loop dus al 2 maanden achter,heb gebeld,email gestuurd.en er gebeurt niks,bij ziggo zeiden ze word meteen verholpen ,week later weer niks.en ik wil alleen betalen niet te geloven.wat een stelletjes........
     
  3. Hoef je helemaal niet achteraan te gaan bellen of mailen; ze komen vanzelf wel met de rekening. Zorg in ieder geval dat je het geld apart zet!
    Bij mij is ooit eens 7 - 8 maanden niet afgeschreven, maar had het gelukkig op tijd in de gaten, zodat ik kon reserveren. Na 8 maanden kwam de rekening.

    Dus: geen energie meer in stoppen.
     
  4. Pfff, ben ik even blij dat de printscreen nog in dit draadje staat.
    Bij het overzicht in MIJN ZIGGO staat nu alles plotseling op 0 Euro terwijl ze niets hebben teruggestort op onze bankrekening.

    Dat is ook een manier op de problemen op te lossen. :evil:
     
  5. Misschien is het geld onderweg? Komende dagen je rekening even in de gaten houden.
     
  6. Ik vrees dat de volgende (onterechte) incasso er aan zit te komen. :evil:

    [​IMG]

    Om het feestje compleet te maken. Dit zijn de rekeningen die ik over hetzelfde abonnement betaal.
    Die verdubbeling op 28 mei is normaal omdat we toen vooruit gingen betalen.
    maar waarom is die van juli dan zo hoog?

    Heb jij daar antwoord op Tja?

    Edit: Inmiddels ben ik daar achter. Mijn "nieuwe" abonnement ging op 9 juli in dus zit er een extra bedrag in voor de 3 resterende weken van juli en de vooruitbetaling voor augustus.
    Alles-in-1 Extra 09-07-2008 tot 01-08-2008 48,19

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 21 okt 2008

  7. om je even uit je waan te helpen.
    ze beloven mij al 3 maanden om terug te betalen. maar helaas gaat het iedere keer fout. nu moet ik weer tot eind november wachten. ach het gaat maar om `n dikke 250 euro:sad::sad::sad:
     
  8. Ik begin (tegen mijn aard in) hier een beetje agressief van te worden.
    Waarom tot eind november op je geld wachten?
    Gewoon omdat ergens achter een Ziggo bureau een arrogante hufter zit die voor God wenst te spelen met een andermans geld? :evil:

    Is aangifte van diefstal een optie?
    Ook al is het bedrag te klein voor de rechtsbijstandverzekering om in actie te komen, morgen ga ik toch maar eens bellen of ze advies voor mij hebben hoe ik dit het beste kan aanpakken.

    Verder heb ik via een PM een verzoek aan 1 van de Ziggo kanjers gedaan die hier vrijwillig hun diensten aanbieden. Mogelijk dat die nog wat voor mij kan betekenen.

    Sterkte ermee. Ik laat wel weten hoe het e.e.a. zich ontwikkeld.
     
  9. facturen

    ik krijg nog 10 euro (klein bedrag) werd spontaan extra van mijn rekening gehaald.tja en dan moet ik maar hopen dat het nu teruggestort wordt

    Ik kan geen factuur meer bekijken.
    ik zit in het Casema gebied, kan een medewerker van Ziggo vragen waarom het niet meer werkt, en hebben meerdere mensen hier last van?
    ik kan alleen mijn email gegevens bekijken
     
  10. Vandaag zou ik behalve de oude @Home facturen ook de nieuwe Ziggo factuur van deze maand kunnen bekijken en daar staat dus nu € 0,00 op als bedrag :pompom:!
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina