1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Waarom is de factuur niet te bekijken (deel 2)

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door Ferdinandf, 22 sep 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Op dit moment is de factuur nog steeds niet te bekijken, hoewel men nu meldt bij storingen dat de groepsstoring tot 13.52 uur liep en dus nu voorbij zou moeten zijn.
    Even dus afgezien van het feit dat het begintijdstip ook niet klopt, vrijdag was 's morgens om 7.30 uur de factuur ook niet te zien, is dus nu de factuur nog steeds niet te bekijken. Nog steeds diezelfde mededeling van Helaas, etc.....
    Of is er soms wéér een storing? Het blijft heel triest.....
     
  2. De laatste keer dat ik hier de factuur van 25 september kon inzien was rond de 15e.
    Waarom zo vroeg is mij een raadsel want de maand is dan net op de helft.
     
  3. Hier precies het zelfde, Krijg netjes een email :
    Uw email staat online druk op .......

    Ga je naar de site en je drukt op de factuur en wat krijg je voor de zoveelste keer:

    Helaas, er is iets fout gegaan

    • Er is een fout opgetreden tijdens het ophalen van de factuurinformatie. Probeer later opnieuw.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina