1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Nota online onmogelijk

Discussie in 'Digitale TV - Algemeen' gestart door g2i2r4, 21 sep 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Inloggen op een site om een nota in te zien en/of te printen is toch ook de nota digitaal ontvangen? Of zie ik dat verkeerd. In dat geval heb ik nog nooit een nota digitaal ontvangen (ook niet van mijn internet).....

    pvd
     
  2. Waarschijnlijk kun je straks op de ziggo-site (als je overgezet bent) gewoon een account aanmaken dan. Daarvoor heb je je klantnummer nodig en die heb je gewoon.
     
  3. Zoals pvd al eerder zei, waren er bij @Home twee links om de online factuur in te zien. De eerste was voor klanten die internet en daarnaast telefonie en/of digitale TV gebruikten. Hierop kon je met je e-mail gebruikersnaam en wachtwoord inloggen.

    Voor klanten die alleen digitale TV afnamen, was er een aparte inlogpagina. De gebruikersnaam en wachtwoord hiervoor kon men bij de klantenservice aanvragen (in elk geval bij de mail-klantenservice, klantenservice@tvhome.nl).

    Nu hij straks op Mijn Ziggo kan (vanaf vandaag alle postcodes tot 80xx), moet die onduidelijkheid van twee inlogpagina's verdwijnen.
     
  4. Voorheen logde ik in en dan kon ik de nota printen.


    Ik ga de brief maar eens proberen, email en telefoon heb ik al geprobeerd.
    Via email of telefoon kunnen ze niet helpen.

    Anders kan ik natuurlijk ook gewoon niet betalen, krijg ik vanzelf een herinnering per post :oyeah:
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina