1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Wie kan me helpen,..weet niet meer wat ik doen moet!!

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door marjon, 20 sep 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Ik probeer het nog één keertje,misschien kan iemand hier me helpen.
    Ik krijg nog steeds geld van Ziggo,wat ze teveel hebben geincasseerd,dit gaat om een bedrag van 30 euro,..ik heb al TIG keer gebeld,..zal dan worden terug gebeld,maar hoor niks meer:cry:
    Het heeft me al veel geld gekost,om alsmaar tebellen.:x
    Wie kan mij vertellen wat ik nog kan doen,of moet doen om me geld terug tekrijgen!
     
  2. Hmm.. wat dacht je van gewoon een mailtje sturen met uitleg en gewoon alle factuurnummers erin waarbij teveel is afgeschreven...

    Bij mij (@home) wordt dat altijd netjes geregeld.. en verrekend met het volgende factuur.
     
  3. Heb ik allemaal al gedaan (tweemaal),.met factuurnummers en alles erbij.
    Maar niks meer van gehoord:x
     
  4. Waar heb je dat heen gestuurd dan ?
     
  5. De mail heb ik verstuurd via de site van ziggo,.wel antwoord gehad dat ze hem ontvangen hadden.
    Maar voor de rest niks.
    De tweede keer hetzelfde.
    Ook via de telefoon hetzelfde:x,ze noteren het allemaal, kunnen ook zien dat ik gebeld heb,..maar voor de rest,..gebeurd er niks,..ze sturen het bericht door, en dat is alles wat er gebeurd.:sleep:

     
  6. gewoon automatiche incasso intrekken en gewoon zelf betalen bv via internet bankieren en dan 30 euro minder overmaken want als zij het niet doen doe je het zelf wel toch:-P
     
  7. En dan ga je afgesloten worden, omdat er een betalingsachterstand optreed. Maar jij mag dat gerust gaan uitproberen hoor... ;)
     
  8. ze mogen je pas afsluiten als je 2maanden achterstand hebt bovendien zijn ze verplicht om je een betalings herinnering of aanmaning te sturen en ik doe dit trouwens al een paar maanden zo
     
  9. Had ik al over nagedacht:wink:om me incasso in trekken,..maar het is toch tegek voor woorden,dat ze je maar laten lullen!!
    We leven van een uitkering,.en kan dat geld gewoon niet missen,..en wil het gewoon terug.
    Ik wacht nog een paar weken en dan ga ik naar RADAR schrijven,misschien kunnen hun wat voor me doen!
    Ten eerste om tezorgen dat ik in ieder geval eens antwoord krijg,..zoals het hoort.
    En kunnen hun me helpen om me geld terug tekrijgen.
    Want dit kan echt niet!!!
     
  10. je kan natuurlijk ook het bedrag via je bank laten storneren terugboeken dus heb je 30 dagen voor en het juiste bedrag weer overmaken
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina