1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Weer teveel geincasseerd door Ziggo

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door renecl, 19 sep 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Voor de 2e keer in 3 maanden is er weer teveel van mijn rekening gehaald.
    1e keer 44 Euro ipv 23, en nu weer 64 Euro ipv 23.

    Factuur online (inloggen) werkt niet, en aanvragen van nieuwe login lukt ook al maanden niet :censored:

    Bellen met Ziggo levert op "Sorry meneer "wij kunnen ook niet in de facturering kijken door een storing" :schater:

    Na een 4e keer bellen hoor ik op het bandje dat er een probleem is met de incasso, en dat er teveel kan zijn afgeschreven.......................

    Ik laat de boel maar weer terugboeken door de bank, ze kunnen me zo onderhand aan het gas daar bij ziggo :mrgreen: , stelletje #@!$$#^@!@
     
  2. gewoon automatiche incasso intrekken en gewoon zelf betalen bv via internet bankieren
     
  3. Ga ik zeker doen, thx
     
  4. Dat is een tijdelijke oplossing ja. Helaas wordt er met een automatisch betalingssysteem gewerkt, dus kan dat later problemen opleveren. Als er een bepaald aantal dagen een bedrag open staat, word je gewoon afgesloten.

    Verstandiger is om het via de officiële manier te doen en even dat restitutie verzoek af te wachten.
     
  5. ben ik niet met je eens ziggo haalt steeds vroeger het abonnements geld van je rekening af deze maand was het al op de 16e als dit zo doorgaat betaal je straks 2 maanden in het voren er word misbruik gemaakt van die automatiche incasso daarom heb ik de machtiging ingetrokken en betaal pas als ik mijn salaris heb gekregen ik krijg mijn salaris toch ook niet een maand van tevoren ze mogen je pas afsluiten als je 2maanden achterstand hebt bovendien zijn ze verplicht om je een betalings herinnering of aanmaning te sturen en ik doe dit trouwens al een paar maanden zo
     
  6. het kan toch niet zomaar zijn dat ziggo gaat incasseren, ik heb er gelukkig geen last van maar mocht dit gaan gebeuren dan laat ik me machtiging ook stopzetten.
     
  7. Zit jij in het @home gebied ? Of in het oude Casema/Multikabel gebied? Maw haalt Ziggo bij iedereen deze maand ze vroeg het abogeld van de rekening of alleen bij @home ivm de migratie?
     
  8. ik zit in het @home gebied
     
  9. Hier Casema is er nog niets geioncasseerd. Wel heb ik een halve week geleden -rijkelijk vroeg dus- een mailtje gekregen dat de factuur on line staat. Mooi niet dus, er verschijnt nog steeds dit:
    Helaas, er is iets fout gegaan

    • Er is een fout opgetreden tijdens het ophalen van de factuurinformatie. Probeer later opnieuw.
     
  10. Zie de storingsmeldingen op de ziggo site, dat is bekend, wordt blijkbaar aan gewerkt.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina