1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Waarom is de factuur niet te bekijken?

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door Ferdinandf, 19 sep 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Vanmorgen kreeg ik het bericht dat de nieuwe factuur (september) on-line stond. Dat staat hij ook, maar zodra ik die aanklik om te bekijken, krijg ik de foutmelding:
    Helaas, er is iets fout gegaan
    Er is een fout opgetreden tijdens het ophalen van de factuurinformatie. Probeer later opnieuw.

    Maar dat probeer ik al de hele dag en het blijft zo.
    Kan Ziggo daar even naar kijken, Factuur nr. 207193393
     
  2. Groepsstoring
    van vrijdag 19 september 11.16 uur tot (nog niet bekend)
    Op dit moment hebben wij een storing met het onderdeel Facturen op MijnZiggo. De meest recente factuur is namelijk niet beschikbaar. U kan de volgende foutmelding krijgen:
    'Er is een fout opgetreden tijdens het ophalen van de factuurinformatie. Probeer later opnieuw.'

    Wij zijn bekent met dit probleem. Onze excuses voor het ongemak.

    Bron: www.ziggo.nl
     
  3. Prim, bedankt. Niet gezien.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina