1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

stream stopt steeds

Discussie in 'Internet - Algemeen' gestart door Janvan, 19 sep 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Dergelijke interne info wordt nooit op fora gezet, harder roepen gaat daar niet bij helpen.

    Nooit anders geweest, snap overigens wel dat je het graag zou willen weten, maar helaas...
     
  2. Nog steeds nu en dan (maar dan ook meerdere keren per programma) verbreken van de verbinding met www.uitzendinggemist.nl

    Soms ook de mededeling 'momenteel geen verbinding met internet' en nu en dan zeer traag of niet ladende webpagina's.

    Wat hielden de werkzaamheden van 11 op 12 september 2008 in?

    Jan
     
  3. Saywhat, ik heb een schriftelijke klacht per brief ingediend bij Ziggo, maar niet de gevraagde bevestiging van ontvangst gekregen - niets, geen enkele reactie. Ik heb gebeld met de storingsdienst, alleen maar iemand die mij de cookies liet verwijderen en nog zowat, onzin dus, dat bepaalt niet de ongestoorde ontvangst van packages via internet. Ik heb sterk de indruk dat Ziggo gewoon tig meer klanten op dezelfde kabelcapaciteit heeft gezet en dan maar blijven roepen, dat de dienstverlening hetzelfde is.

    Ziggo medewerker, wat is er volgens jou aan de hand? Je hebt mij geschreven 'enkelt wat onderdelen vervangen'. Welke onderdelen en waarom heb ik nu vaker package loss en verbinding verbroken dan vóór de nacht van 11 op 12 september 2008?

    Jan
     
  4. Ik word er niet goed van. En als de stream stopt en ik probeer meteen www.google.com te openen, nee hoor. Dat duurt even en als het lukt, dan loopt www.uitzendinggemist.nl ook weer, maar wel weer aan het begin van het programma. +&*^%$#@( !!!

    Jan
     
  5. met de helpdesk had ik al contact opgenomen. Helpt niet. Ik heb ook een brief aan Ziggo gestuurd. Geen antwoord. En vanavond (30 september) kom ik thuis en wil de e-mail van mijn werk lezen - geen internet. GEEN INTERNET. Alsof ik in Afrika leef, soms wel of geen electriciteit of water. Gelukkig heb ik nog een normale telefoon via een KPN-draad naar dds.nl en daarom kan ik dit schrijven. Ik lees op de ziggo website dat er een groepsstoring is sinds vanavond 20.** uur. GEEN INTERNET. Heel overtuigend, als ik morgen tegen mijn baas zeg, sorry, internet deed het niet (en de brug was ook open). Neem me niet kwalijk dat ik zo cynisch reageer, maar het is niet van deze tijd, GEEN INTERNET. Maar ik hoop altijd op het beste, misschien dat ná het verhelpen van deze groepsstoring ook de stream weer gewoon loopt, zonder package loss.
     
  6. Om helemaal gek van te worden.

    Na de werkzaamheden van 11 op 12 september regelmatig onderbrekingen van de verbinding met internet. Nu en dan werkt internet helemaal niet en moet ik de volgende ochtend de modem, router en computers achter elkaar aan zetten om weer internet te hebben. Regelmatig stoppen de streams, niet alleen van www.uitzendinggemist.nl maar ook van andere websites, vanwege verbreken van de verbinding.

    Help! Ziggo! Wát hebben jullie van 11 op 12 september gedaan en waarom kan internet daarna niet meer zijn zoals daarvoor? Mét doorlopende streams en niet regelmatig urenlang geen internet?

    Geen enkele reactie op mijn klacht, niet eens een bericht van ontvangst.

    De Ziggo medewerker hier op het forum reageert ook niet meer.

    WAARDELOOS.
     
  7. De ziggo-medewerker hier op het forum reageert in zijn eigen tijd. De officials die hier rondhangen zijn voor specifieke producten (DTV/VOD).

    Er zijn de afgelopen week problemen geweest met de DNS, deze lijken erg op jouw problemen: de ene keer een pagina niet laden en dan weer wel.

    Lees het volgende topic eens door:
    http://ziggo-gebruikers.nl/forum/showthread.php?t=13486
     
  8. Afgelopen week twee keer geen internet. In tegenstelling tot vóór de werkzaamheden van 11 op 12 september moet ik nu elke keer alle computers uitzetten, de router uit, modem uit, modem aan, wachten, router aan, computers weer aan en dan maar hopen .... nu en dan de hele procedure opnieuw. Voorheen was softwarematig renewen van de router voldoende.

    Afgelopen week géén stoppende streams, maar vanavond is het nog gekker, nu stoppen de streams subiet en proberen niet eens de verbinding te herstellen.

    Kan best dat een medewerker van Ziggo hier aan het forum deelneemt in zijn vrije tijd, maar waarom doet hij dat dan? Ik heb een contract met Ziggo en Ziggo moet goede waar leveren, maar doet dat niet. Stoppen van streams, regelmatig geen internet meer en alles moeten resetten, terwijl dat voorheen niet nodig was, betekent een minder goed product leveren dan ik van Casema had, maar Ziggo blijft wel hetzelfde geld van mijn rekening afschrijven. Dat klopt niet.

    Jan
     
  9. Heb je je Flash en Java al eens vernieuwd?

    Zorgde hier ook regelmatig voor een vastloper... wie weet heb je er wat aan. Aan de andere kant, je kan wel klagen, maar ze proberen je alleen maar te helpen. Ze hoeven het niet te doen...
     
  10. Bram, met flash en java heeft het niet te maken. Van 11 op 12 september heeft Ziggo werkzaamheden uitgevoerd en daarna stoppen streams en moeten alle computers en de router uit als internet het niet doet. Vóór die werkzaamheden was dat niet zo. Er zijn veranderingen doorgevoerd waardoor de streams stoppen en een renew van de router niet meer voldoet.

    'Ze proberen je te helpen'. Wie? Ziggo in ieder geval niet! Die kosten alleen maar, ik heb een klacht gestuurd, geen antwoord, ik heb meerdere malen de helplijn gebeld, kost mij geld en ervoor zorgen dat de streams niet meer stoppen en dat niet alle computers uit moeten doet Ziggo niet. Nogal wiedes. Ziggo heeft waarschijnlijk de kosten verlaagd door meer mensen op de kabel te zetten met een ander systeem, waardoor eerder package loss optreedt en een renew van de router niet meer werkt. Maar ja, antwoord over de werkzaamheden van 11 op 12 september geeft Ziggo niet ...

    Jan
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina