1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

stilstaand beeld

Discussie in 'Cisco 8455DVB (HDTV/PVR/VOD)' gestart door The Dispatcher, 18 sep 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Ik heb de Cisco rechtstreeks via HDMI op de TV aangesloten (audio via een optische kabel naar de receiver - door een aangelosten blu-ray en DVD speler geen HDMI's meer over) en ook af en toe haperingen, zowel in 'live' beeld als bij het afspelen van opnames. Overigens is het me alleen nog bij HD-opnames opgevallen, dus ik dacht dat het met trage harddisk oid te maken heeft, maar dat verklaard niet waarom het ook bij live TV kijken gebeurd... (bandbreedte?)
     
  2. Toch weer de zelfde vraag ter controle: Hoe is je signaal? Wat is bijvoorbeeld de BER? (Menu -> Systeem -> Info)
     
  3. Op beide tuners:

    Signaal: 100%
    Kwaliteit: 100%

    En BER = 0.0E-6

    Frank.
     
  4. Ik heb het zelfde probleem, om de zoveel tijd even een hapering van beeld.
    Beide tuners geven gewoon 100% signaal aan en BER 0.0.

    Marco
     

  5. Is hier ook de decoder rechtstreeks aangesloten? Ik dacht dat het probleem namelijk eerst was als het doorgelust was.

    The Dispatcher: Heb je al geprobeerd de Cisco rechtstreeks aangesloten?
     


  6. Ik werk ook met een denon 3808.
    Ik had de scalling uit staan in de denon en geen enkel probleem. Maar als test de scalling aangezet (A tot H & H tot H). Geen enkel probleem kunnen ontdekken (TV samsung LE40A786). Ook niet met HD uitzendingen.
    Ik heb echter wel de denon 3808A.
    Dus een 3808 met upgrade voor Dynamic EQ en dynamic volume.
    Daarvoor wordt ook de firmware geupgrade.

    Rob
     
  7. Gewoon rechtstreeks aangesloten, probleem blijft!

    Marco:roll:
     
  8. Stilstaand beeld Cisco

    Ik heb de Cisco rechtstreeks via HDMI aangesloten op mijn tv, geluid via optische kabel naar Receiver.
    Ook ik ervaar af en toe stilstaand beeld. Het signaal is goed en het "euvel" kan op elk kanaal voorkomen.
    Het komt zeer sporadisch voor zodat het mij niet irriteerd.

    Ik denk toch dat het aan de Firmware van de Cisco ligt.

    ik heb het met de Samsung 360RS HD Decoder nooit ervaren.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina