1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

ff dokken

Discussie in 'Digitale TV - Algemeen' gestart door ziggo-zaggen, 18 sep 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Let op, joke van de week!:cry:Sinds zondagavond geen TV meer Didgi/analoog. Bellen ; oh moet U antenneversterker ff omzeilen.Niks ? O is ie kapot.Donderdag komt een monteur.
    Monteur komt.
    Wilt U ff tekenen voor 70 euro? Want de versterker is kapot, en nu moet U die zelf betalen.Waarschijnlijk blikseminslag geweest.Kul, in juni wel, modem kapot, heeft in tijden niet meer geonweerd.
    Volgende keer als het modem of de digidecoder kapot is ook zelf betalen?
    Fijn bedrijf Ziggo
    Pc; 2135RN
     
  2. Hallo, alles vanaf het aop (wandcontactdoos) is jou verantwoordelijkheid, behalve het modem als deze kapot gaat krijg je een nieuwe omdat je deze in bruikleen hebt. Dus de versterker moet je inderdaad zelf betalen. Als je decoder kapot gaat zul je deze ook moeten opsturen naar de fabriek (als het nog binnen de garantie periode is), als het buiten de garantie valt moet je zelf voor een nieuwe zorgen of voor de reparatie.
     
  3. versterker

    Heel leuk en aardig, maar waar staat dat in het contract? Ik heb niet om een versterker gevraagd,is door Multikabel geleverd en gemonteerd. Kan ik ook een versterker van 15 euro er tussen zetten.
     
  4. live chat

    stelde een vraag via live chat over de betaling versterker, is de live chat dead-chat:cry:
     
  5. Ik heb bij Multikabel nog gewoon kostenloos een nieuwe gekregen vorig jaar. Wel zelf opgehaald in Alkmaar (15km verderop), maar dat waren nog eens tijden ;)
     
  6. Kan nog steeds

     
  7. versterkend

    In de algemene voorwaarden staat: onderhoud en vervanging van alle door Ziggo ter beschikking gestelde apparatuur, dus OOK de door Multikabel gemonteerde,dus ter beschikking gestelde , versterker.
    artikel 8 – Aansluiting ​
    [FONT=Verdana,Verdana][FONT=Verdana,Verdana]
    1. Ziggo voert de werkzaamheden uit en treft de voorzieningen die nodig zijn voor het aanleggen, controleren, onderhouden, herstellen, wijzigen en opruimen van de Aansluiting en de aan de Klant ter beschikking gestelde apparatuur. Zij houdt daarbij zoveel mogelijk rekening met de belangen van de Klant. Ziggo verricht geen onderhoud of reparaties en biedt geen ondersteuning aan apparatuur die zij niet aan de Klant ter beschikking heeft gesteld. ​
    [/FONT]
    [/FONT]
     
  8. Bliksem is inderdaad een ander verhaal!!!
    Je betaald inderdaad dan de versterker zelf, echter deze kan je terugvangen van je verzekering.
    Dat er wel eens monteurs zijn die dat niet vragen/doorgeven is best mogelijk, maar dit is de theorie achter de afspraken die voor Multikabel geldig waren.
     
  9. wat verwacht je van een versterker van 15 euro ?
    een degelijke versterker(b.v. Hirschman) zit in de buurt van 75-125 euro.

    maar daar in tegen vindt ik wel dat de monteur vooraf het had moeten melden.
    ook lijkt me als je bekabeling degelijk is en de rest van je aansluit matriaal,
    en geen absurde afstanden afgelegd moet worden.
    dat ziggo genoeg signaal sterkte moet leverren dat je zonder versterker kan werken.
    versterker heb je eigenlijk meestal pas nodig als je meer dan 1 tv gaat aansluiten of als de afstand grooter gaat worden.
     
  10. We hebben in juni 2 weken zonder internet en telefoon gezeten, bleek toen wel blikseminslag te zijn geweest, modem naar de ziggostijnen.Kostte toen niks.
    De kosteloze vergoeding van apparatuur van ziggo bij blikseminslag wordt niet uitgesloten , wel de kostenvergoeding bij blikseminslag, bijv. terugboeken abonnementsgeld.
    En een versterker die kapot gaat, zonder onweer? Blikseminslag bij heldere hemel , of laagoverkomende 747 of zo??
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina