1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

'uitzending gemist' en VOD Storing

Discussie in 'Digitale TV - On Demand & Replay' gestart door wesley bakker, 18 sep 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Sinds een aantal dagen is er een storing bij 'uitzending gemist' en VOD.
    ( ik heb de decoder nog maar een paar dagen, dus heb er nog geen gebruik van kunnen maken.

    De storingen verschillen.
    Soms krijg je de melding dat er een server fout is.
    En de andere keer ( zoals nu het geval is)
    kan je wel de namen van de programma's bekijken, maar als je die aanklikt,.is er geen mogelijkheid om het programma af te spelen.
    (knop afspelen staat gewoon niet op het scherm.)

    Een medewerker van ziggo heeft afgelopen dagen laten weten op dit forum dat ziggo af weet van deze storing, en dat ze er mee bezig zijn.
    ( heel fijn trouwens dat er een medewerker op dit forum is om ons te helpen ! goed werk ! :applause:)

    Toch was een van de redenen dat ik de cisco decoder heb aangeschaft dat er uitzending gemist op zit.
    dus ik vind het wel vervelend dat dat niet werk.

    Misschien kunnen jullie hier berichten achter laten als jullie verandering zien op de decoder bij uitzendinggemist, of VOD (video on demand).

    Als ik zo het forum lees, heb ik nog niemand gezien die ooit VOD werkend heeft gehad.
    Maar uitzending gemist heeft bij een aantal mensen wel gewerkt.

    Misschien wil de medewerker van Ziggo ons hier ook op de hoogte houden van het verhelpen van de storing.
     
  2. Uitzending gemist en TV Theek zouden weer moeten werken. Svp wel de ontvanger een harde reset geven. Stroom eraf en na 15 seconden weer erop.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina