1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Klantenservice en interne communicatie, geen goede match!

Discussie in 'Internet - Algemeen' gestart door Internetloos, 18 sep 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Beste lezers,

    Sinds afgelopen donderdag heb ik geen internet meer thuis. De oorzaak is bekend (signaal verdeling), er moet alleen een Ziggo monteur komen om het op te lossen. Ik bellen met de klantenservice. Krijg een vriendelijke jongen aan de lijn die mij 'begrijpt' en een afspraak maakt voor dinsdag 16 september j.l.

    Ik heb hiervoor een halve dag vrij genomen en zat keurig om 8.00 uur voor het raam te wachten op de monteur. Langzaam aan werd het 12.00 uur, maar ik had nog geen monteur gezien. Dus ik ben 's middags maar aan het werk gegaan en heb rond 17.00 uur wederom (geïrriteerd) de klantenservice gebeld. Ook deze jongen snapte mijn frustratie :roll:. Na drie keer in de wacht gezet te zijn, want hij zou met collega's overleggen, wist hij nog steeds niet waarom er geen monteur is langs gekomen. De afspraak stond keurig in het systeem en er was geen aantekening gemaakt. Dus we moesten maar een nieuwe afspraak maken voor vandaag.

    Ook vanochtend zat ik weer keurig om 8.00 uur voor het raam te wachten op de monteur van Ziggo. Om 10.00 uur besloot ik toch maar te bellen met de klantenservice om te vragen of er nog een monteur langs zou komen. Dit keer heb ik het geprobeerd bij de technische ondersteuning bij installatie van het pakket. Hier kreeg ik een meneer aan de telefoon die mij wist te vertellen dat de technische dienst van niets afwist. Mijn afspraak stond niet in het systeem en voor afgelopen dinsdag kon hij ook niets terug vinden. Inmiddels heb ik al een aardige telefoonrekening opgebouwd en twee halve dagen opgenomen.

    Ook vroeg ik de man of ik bij hem een klacht kon indienen over het verloop van dit verhaal. Nee antwoordde de man. Dat kan alleen via internet. Oke prima, ik naar de klantenservice van @home (mijn diensten zijn nog niet omgezet) om het formulier in te vullen. Laad dat hele formulier niet. Dus ik kan noch digitaal, noch telefonisch een klacht indienen.....:shock:

    Nu maar hopen dat mijn derde halve dag de moeite waard is. Vanmiddag moet er alsnog een monteur komen.


    Groeten!
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina