1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Digitale TV wordt maar niet geleverd!!

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door santarius, 18 sep 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Geen idee? Waarom? Ik kon daar niet uit halen dat hij een mailtje moest sturen naar een bepaald e-mail adres van het webteam. Maargoed Anoniem is er al mee bezig nu :)
     
  2. Santarius,

    De jongens van het Webteam kunnen je echt helpen. Ik heb hetzelfde probleem gehad (gelukkig iets korter dan jij).

    Deze jongens kunnen de orderafdeling tenminste aansturen om de order afgerond te krijgen. (Daar zit nl het probleem). Daarna kan de smartcard pas geactiveerd worden.
     
  3. ze zijn inderdaad al bezig!!:applause:
     
  4. Het webteam opereert vanuit Groningen. Vanuit Groningen was de smartcard direct te activeren, maar dit lukt onder dit specifieke geval in Noord-Holland (nog) niet.
    Dit probleem was niet op de reguliere manier op telossen. Inmiddels wordt er hard gewerkt aan een oplossing voor telefonie door Saywhat
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 19 sep 2008
  5. fantastisch digitale TV werkt!!!!! :lol:



    medewerkers van Ziggo die hier actief zijn heel erg bedankt, mn 'anoniem'.
    Jammer dat het niet via de normale kanalen kan, maar dat maakt nu niet meer uit!!! Vanavond van digitaal genieten, eindelijk!

    En vwb de telefoon deze wordt volgende week actief als het goed is, maar daar heb ik nu alle vertrouwen in!!
     
  6. Aah, dit was dus weer iets anders....
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina