1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Digitale TV wordt maar niet geleverd!!

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door santarius, 18 sep 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. In mei 2008 een totaalpakket besteld bij Ziggo, helaas...:no:
    Alhoewel internet snel geleverd was, laat de rest heel erg lang op zich wachten.

    Op 1 juli de digitale Humix ontvanger gekregen. Daarna netjes het kaartje ingestuurd om te melden welk digitaal pakket ik wil ontvangen. Sindsdien krijg ik alleen maar de melding E19 preview periode afgelopen te zien.

    Meerdere malen bellen met de helpdesk haalt ook weinig uit! Iedere keer krijg ik een ander verhaal, server waar mijn order in staat was gecrasht, mijn order heeft niet de juiste prioriteit meegekregen, etc.

    Ongeveer 1,5 week geleden een klacht ingestuurd maar ook daar komt geen antwoord op. Ik wordt er moedeloos van, wat mij betreft kunnen ze ze dat kastje direct weer komen ophalen!!
    Over de aansluiting voor telefonie heb ik helemaal niets meer gehoord.

    De klantvriendelijkheid is echt heel ver te zoeken. Terwijl ik vroeger van vrienden en familie juist hoorde dat het bij Multikabel heel goed geregeld was.
     
  2. Goedemorgen,

    Dat is idd niet leuk, maar voor een klacht moet je niet verwachten dat het binnen 1,5 week is opgelost, want je bent immers niet de enigste.
    Ik werk ook op een klachtenafdeling en hier hanteren wij 6 weken uiterlijk
    voor een klacht.

    En wat betreft dat kastje, deze hoef je niet retour te zenden, want dat is je eigendom.

    Ik kan je probleem niet verhelpen, maar alsnog succes met het oplossen van je probleem bij Ziggo. Ik heb ook nog wel het 1 en ander over hun.

    Zie liever UPC komen hier in Zoetermeer, daarvoor is al een verzoek gedaan.
     
  3. Je kunt alles op wanprestatie gooien


    Er is sprake van wanprestatie als een verbintenis niet wordt nagekomen.

    Je kunt dus alles opzeggen en de kosten zijn voor ziggo
    aangezien ze niet hun afspraken nakomen, vermeld
    dit de volgende keer als je ze gaat bellen dan heb
    je binnen een week Digitale TV :wink:
     
  4. Onzin. Zoals al eerder gezegd: er wordt door de klantservice/helpdesk met een niet zo flexibel klanten systeem gewerkt. Het is geen kwestie van niet willen activeren, maar een kwestie van niet kunnen activeren.
     
  5. Klopt...


    Dit gaat goedkomen :wink:
     
  6. Ja goed maar in beiden gevallen gaat het om het niet nakomen van de afspraken
    dus maakt het niet uit , het valt nog steeds onder wanprestatie aangezien
    de klant nu de dupe wordt van een ondeugdelijk systeem.
    Ik snap dat Ziggo niet blij is met deze tips maar als dienstverlend bedrijf
    moet je nu eenmaal je eigen regels nakomen en doe je dit niet dan is het
    gewoon niet goed geld terug heel simpel :frons:
     
  7. Gewoon even mailen naar het ziggo webteam (zoek maar ff hier op het forum voor het adres). Dan is het binnen een dag geregeld.
     
  8. Waarom denk je dat ik die opmerking plaatste :rolleyes:

    Probleem is weer eens het inmiddels te vaak gehoorde 'hangen' van een order.
    Afijn wordt aan gewerkt, ligt bij de juiste afdelingen op hun bordje.
     
  9. klanten systeem ?

    Een "niet zo flexibel klanten systeem" ?
    Als een 1 Juli geleverde decoder nu nog niet geactiveerd kan worden is "een niet functionerend klanten systeem" een betere omschrijving.
     
  10. of het automatisch goed komt dat durf ik niet te beweren. Laten we eerst een beginnen met je klant informatie, om een begin te maken.
    Stuur me aub je naam en postcode + smartcard per PM.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina