1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Storing omgeving zaanstad

Discussie in 'Internet - Algemeen' gestart door nickeales, 18 sep 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Iemand anders hier ook last van?

    Het lijkt erop dat de DHCP server er uit ligt. Dit was laatst ook een paar weken terug in een ander gebied het geval.
     
  2. Geen last hier.
     
  3. Even nagekeken voor je:

    Momenteel is er een DHCP storing gaan in de regio Zuid Oostbeemster. Men is druk bezig om het probleem zo spoedig mogelijk op te lossen.
     
  4. Bedankt voor het uitzoeken.

    Misschien een rare vraag: Hoe groot schat jij de kans in dat de getroffen mensen een nieuw IP adres aangewezen krijgen zodra deze storing opgelost is?
     
  5. Momenteel heb ik weer interenet... Inclusief mijn eigen IP!
     
  6. Dit is al de vierde keer deze week dat het er voor een paar uur uit ligt. Met multikabel nooit problemen gehad en nu dit. Ik ga maar weer terug naar KPN.
     
  7. Idd,

    Donderdag 18-09 = 12 uur offline
    Dinsdag 23-09 = 2 uur offline (20:00 - 22:00)
    Woensdag 24-09 = 24 uur offline :evil:

    Ik begrijp dat storingen voort kunnen komen...

    Ik hoop dat dit de laatste was....
     
  8. Oh daar gaan we weer na gisteren helemaal niet hebben kunnen internetten ligt het er nu weer uit.
     
  9. Volgens ziggo is het nu voorbij:

    Citaat van Ziggo:

    Groepsstoring
    van woensdag 24 september 08.08 uur tot (nog niet bekend)
    Door een aanhoudend hardwareprobleem is er momenteel geen internet- en telefoonverbinding mogelijk in de volgende plaatsen:

    - Zuidoostbeemster
    - Middenbeemster
    - Westbeemster
    - Wormer
    - Oostknollendam
    - Jisp
    - Wijdewormer
    - Kwadijk
    - Middelie
    - Oosthuizen
    - Warder
    - Beets
    - Ilpendam
    - Monnickendam
    - Broek in Waterland
    - Zuiderwoude
    - Marken
    - Katwoude

    Wij verwachten dat wij binnen enkele uren de problemen definitief kunnen verhelpen. Onze excuses voor de overlast.


    Moet nu voorlopig weer goed gaan ;)
     
  10. Hier dezelfde uitval van telefoon en internet, ook op dezelfde tijden tot vanmiddag aan toe.

    Ik had om 14 uur vanmiddag de helpdesk nog maar eens gebeld om te vragen hoe lang die storing nog zou duren. Daar beweerde ze dat het probleem bij mij lag want de grote storing zou vannacht opgelost zijn. :?

    Omdat de vrouw van de helpdesk zei dat mensen in onze buurt al genoeg te lijden hadden gehad (Impliciet geven ze dus toe dat er één en ander niet goed gaat en gegaan is. Benieuwd of we nu ook een maand gratis internet krijgen zoals ooit eens bij Mulitkabel.) werd ik zowaar teruggebeld dus kostte mij de drie kwartier testen en uitproberen niets.

    Ik moest de telefoon- en UTP-stekkers uit modem halen en er weer in doen en dat hielp wonderbaar wel. Modem hoefde niet ees aan en uit gezet te worden. Ik heb natuurlijk geen idee wat ze aan hun kant stiekem veranderd hebben.

    Bij mij bleek het probleem zich voornamelijk voor te doen als ik van nieuwsgroepen aan het downloaden was, dus veel dataverkeer. Dan schoten bepaalde waarden boven een grenswaarde hetgeen zorgt voor uitval. Voorheen had ik hier toch echt geen problemen mee. Maar het had allemaal niets te maken met die storing want die was verholpen, nu ligt het toch echt aan mijn pc, aldus Ziggo...:shock:

    Desondanks vanmiddag toch weer een korte uitval. En dat terwijl ik niet aan het downloaden ben, puur surfen over internet. Zo gaat het nu al ruim een week.:oops::oops:

    Ik hoor ook zojuist dat minstens vier anderen in de buurt ook nog steeds problemen hebben. Dat sterkt mij weer in het idee dat het probleem nog steeds bij Ziggo ligt en niet bij mij.

    Ben benieuwd wat de ervaringen van anderen zijn.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina