1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Registratie Ziggo

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door BertK!, 17 sep 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Bij Ziggo kun je registreren om zaken online te veranderen of
    in te stellen.

    Bij de Registratie moet je een Klantnummer invullen.

    Is dit hetzelfde Klantnummer als dat ik van @Home heb of krijg
    ik straks een nieuw klantnummer als ik alles in 1 extra bestel?

    Als dit hetzelfde nummer is dan kan ik mij al registreren want postcode
    6462 is migreert als ik een nieuw klantnummer krijg dan wacht ik
    beter nog ff...

    Thnx voor info
     
  2. Voor je postcode is de migratie nog niet afgerond (je zit in de tweede groep).

    In de loop van volgende week kun je gewoon met je e-mailadres en wachtwoord inloggen zonder dat je je eerst hoeft te registreren.
     
  3. Bedankt voor de snelle reactie..

    Weer wat wijzer. :grin:
     
  4. waar kun je zien welke groep je in zit ?
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina