1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

versturen mail (@home) regio Twente werkt niet

Discussie in 'Internet - Email' gestart door ZakHooi, 17 sep 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Hoi,

    Sinds kort heb ik het probleem dat verstuurde mail (naar mail.home.nl) na verloop van tijd weer terug krijg met de error 'connection lost'

    Ik gebruik al jaren een kerio mailserver op een linuxbak die mail.home.nl als smtp-host gebruikt.

    Echter een ping geeft wel terug dat ie 'in leven' is.
    Ook heb ik mail.ziggo.nl geprobeerd echter ook zonder resultaat.

    Heeft iemand een idee waar het aan kan liggen? Of ligt de boel bij @home gewoon op z'n gat?

    Bvd

    ZakHooi
     
  2. In de Oldenzaal geen probleem met de mail
     
  3. Je hebt wel je inlog veranders naar

    <inlognaam>@home.nl ipv <inlognaam>

    Anders wordt je niet meer herkent door de Ziggo-server!
     
  4. De manier van inloggen heeft niets met het versturen van mail te maken, dus daar ligt het niet aan.

    Je geeft aan zelf een mailserver te draaien. Hoe maakt die precies verbinding.

    Bij @Home (en Ziggo) is het gebruik van een eigen server door particulieren op papier niet mogelijk door een blokkade op poort 25. Deze blokkade is echter niet overal aangezet, waardoor het voor sommige klanten lange tijd wel gewerkt heeft. Mogelijk is de blokkade (die er dus altijd al had moeten zijn) nu wel geactiveerd.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina