1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

"Zaken" doen met Ziggo...

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door Vos1, 17 sep 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Dit is de grootste flauwekul die ik heb gehoord. Hieronder de algemene voorwaarden:
    Actievoorwaarden Ziggo Alles-in-1
    [FONT=Arial,Arial]16 mei – 30 september
    [/FONT][FONT=Verdana,Verdana]- [/FONT][FONT=Arial,Arial]Aanmelden voor deze actie kan van 16 mei 2008 t/m 30 september 2008. Aanmeldingen die worden ontvangen na 30 september 2008 komen niet in aanmerking voor deze actie.
    [/FONT][FONT=Verdana,Verdana]- [/FONT][FONT=Arial,Arial]Per adres kan slechts éénmalig gebruik worden gemaakt van een Alles-in-1 actieaanbod met gratis installatiepakket Digitale Televisie (incl. digitale ontvanger en startpakket), of € 128,95 korting op een HD/PVR-ontvanger, en gratis installatie.
    [/FONT][FONT=Verdana,Verdana]- [/FONT][FONT=Arial,Arial]De gratis installatie wordt op verzoek van de abonnee uitgevoerd. De gratis installatie betreft de diensten Internet en Telefonie. Er kan ook gekozen voor een Doe Het Zelf pakket.
    [/FONT][FONT=Verdana,Verdana]- [/FONT][FONT=Arial,Arial]Deze actie geldt niet in combinatie met andere aanbiedingen van Ziggo.
    [/FONT][FONT=Verdana,Verdana]- [/FONT][FONT=Arial,Arial]Ziggo beoordeelt de aanvragen en heeft te allen tijde de mogelijkheid deze te weigeren.
    [/FONT][FONT=Verdana,Verdana]- [/FONT][FONT=Arial,Arial]Uitgezonderd van bestaande Alles-in-1 abonnees kan elke Ziggo abonnee gebruik maken van het Alles-in-1 actieaanbod. Ongeacht of er [/FONT][FONT=Arial,Arial]alleen [/FONT][FONT=Arial,Arial]televisie, televisie én internet, televisie én telefonie of televisie, internet én telefonie wordt afgenomen van Ziggo.
    [/FONT][FONT=Verdana,Verdana]- [/FONT][FONT=Arial,Arial]Bij het afnemen van een Alles-in-1 pakket geldt een overeenkomst voor onbepaalde tijd. De overeenkomst is maandelijks opzegbaar.
    [/FONT][FONT=Verdana,Verdana]- [/FONT][FONT=Arial,Arial]Ziggo behoudt zich het recht voor om deze actie zonder opgaaf van reden per direct te beëindigen.
    [/FONT][FONT=Verdana,Verdana]- [/FONT][FONT=Arial,Arial]De algemene voorwaarden en aanvullende voorwaarden voor de betreffende diensten en deze actievoorwaarden zijn van toepassing op het abonnement.
    [/FONT]
     
  2. Ik had als abbonnee van @Home, géén voordeel bundel, dus ik kon er gratis bij.
    Had ik die wel gehad dan kreeg ik ws. ook een rekening.
    Ik zie het probleem niet.
     
  3. Decoder

    De decoder behorende bij mijn alles-in-een heb ik gekregen, maar is, in tegenstelling tot anderen, niet terug te vinden op de factuur. Terecht overigens, want hij is gratis. Onderstaande melding staat bij mij dus ook niet op de factuur.
    pvd

     
  4. Wij (MGV) hebben inmiddels een officieel antwoord gehad van Ziggo hierover.

    Het komt er op neer dat de 10 euro administratiekosten bij voormalig @home klanten na de migratie die nu loopt niet meer in rekening zal worden gebracht aan mensen die een tweede smartcard in gebruik hebben.

    Vanaf 16 mei zijn alle @home klanten Ziggo-abonnee en hebben dus alle rechten en voorwaarden van de andere Ziggo klanten, die deze 10 euro ook niet betalen, maar waren alleen nog niet administratief overgezet.
    Blijkbaar was het administratie systeem van @home niet in staat om per 16 mei deze extra smartcardbijdrage niet meer te berekenen. Na de migratie die rond begin oktober afgerond zou moeten zijn zal dit dus niet meer voorkomen.

    De mensen die na half mei wel deze 10 euro betaald hebben zullen gecompenseerd worden nadat de migratie afgerond is. Bovenbenoemde afdeling zal ingelicht worden dat de informatie niet klopt.
     
  5. Uiteraard ga ik niet akkoord met de opmerking van een medewerkster dat ik moet gaan betalen voor een product wat me bij de aanmelding gratis is aangeboden. Zelf wist ze het niet precies hoe dat nu zat, maar een superieur had haar dat –bij navraag- medegedeeld..

    Bij m’n aanmelding is door mij duidelijk onze bestaande situatie omschreven en bovendien heeft de medewerker daar zelf óók nog eens uitvoerig naar gevraagd en daarbij aangeboden de opzegging van m’n bestaande abonnement bij KPN te regelen.
    De afsluitende mededeling dat ik binnen zo'n 10 werkdagen het installatiepakket mét daarbij de gratis decoder+smartcard tegemoet kon zien, laat dan aan duidelijkheid toch niets te wensen over!

    Waar ik mij in toenemende mate aan erger, is het feit dat verschillende medewerkers t.a.v. van hetzelfde onderwerp met een héél verschillende uitleg komen en dát werkt flinke verwarring in de hand. Oké, dat er migratieproblemen zijn, daar heb ik begrip voor en dat alles nog niet goed op elkaar is ingewerkt snap ik ook, maar als medewerkers bij de klantenservice voorlichting geven -waar je op moet kunnen vertrouwen- mag je er toch vanuit gaan dat ze zélf wél op de hoogte zijn van de gang van zaken in hun bedrijf. Mijn ervaring is dat dát dus kennelijk niet zo is.
    Wat dat betreft heb ik óók nog een opmerking over het in bezit hebben van meerdere smartcards: bij navraag verzekerde een medewerker me, dat daarvoor géén kosten worden berekend: "Er zijn klanten met wel drie kaarten en daar berekent Ziggo niets voor" ….aldus die medewerker.
    Op mijn meest recente nota staat nu wél €10,- berekend voor een smartcard...hetgeen wederom haaks staat op de voorlichting die ik heb gekregen.... De uitleg was, dat de kaart gratis is, maar dit administratiekosten zouden zijn, terwijl je even later van een ander hoort dat zo’n kaart niet gratis is! Om gek van te worden!
    Je vraagt je onderhand wel af, wie bij Ziggo nou wél weet hoe het echt zit?
     
  6. @Vos1, het lijkt mij toch duidelijk wat CeeS boven jouw post zegt

    het zal dus verrekend gaan worden :)

    ik ben het overigens helemaal met je eens wanneer je zegt: "zeker mensen van de klantenservice moeten weten hoe het zit".
     
  7. Lijkt me -als officieel antwoord- zéker duidelijk... Nu maar hopen dat de medewerkers(sters) van Ziggo daarvan ook snel op de hoogte worden gebracht!
     
  8. De betreffende afdelingen zouden op de hoogte gebracht worden om hier meer aandacht aan te schenken.

    Maar nog even terug naar je eerste post waarin je schrijft dat je 80 euro voor een digitale ontvanger betaalt hebt volgens je factuur. Weet je dit heel zeker ? Want bij de meeste mensen staat de ontvanger weliswaar op de factuur, maar is er ook een zelfde credit-bedrag aanwezig zodat je in de praktijk niets betaalt. Op zich is dat een prima manier, zodoende weet je dat het verwerkt is.

    Laat nog even weten hoe dat nu zit op je factuur (dus niet alleen een opmerking van de helpdesk als je zelf de factuur nog niet gezien hebt). Moet je wel de ontvanger betalen en is dit niet terecht (wat zo lijkt) stuur me dan via een PB even wat meer gegevens dan kan ik dit ook bij onze contacten naar binnen schieten.
     
  9. De factuur kon ik pas inzien nádat ik mijn eerste post had geplaatst. De €80,90 (om precies te zijn) die van de rekening was afgeschreven, zou voor de decoder+smartcard zijn, werd mij telefonisch medegedeeld. (Die mededeling klopt -naar nu blijkt- dus niet!) Het verloop van dat gesprek -tussen mijzelf en een medewerkster- staat in m'n eerste post. Op de daadwerkelijke factuur staat nu een bedrag van €79,- vermeld voor de decoder+smartcard en dat bedrag vind ik niet terug bij "kortingen en correcties".
     
  10. Beste KingPin,
    Kunt U mij vertellen hoe U een medewerker te pakken krijgt? Mij lukt het niet en na ettelijke euro´s wachten ben ik benieuwd naar uw geheim!
    Zakelijk lukt wel maar daar helpen ze je natuurlijk niet:¨We mogen u niet doorverbinden¨.
    En natuurlijk wel storneren! Betalen voor een niet geleverde dienst of niet nagekomen afspraak is immers usance in het klantrecht.
    Als klant is het dan wel aan te bevelen een aangetekende brief te sturen.
    Daar hoor je dan wel nooit meer wat van (zie mijn discussie) maar toch.
    Juridisch, als het zo ver moet komen, de juiste stap.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina