1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

"Zaken" doen met Ziggo...

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door Vos1, 17 sep 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Is ook bekend waarom deze maand de incasso zo vroeg wordt afgeschreven en waarom dit niet via mail/brief wordt gemeld aan de @home-klanten?
     
  2. Migreren is is complex proces. klantenbestanden worden overgezet, maar "oude" processen lopen nog door (of kunnen nog doorlopen)
    Is dit proces voltooid, dan wordt na enige tijd als weer rechtgezet, net als in de periode toen Multikabel overging.
    Ik zou zeggen: Rustig afwachten en bekijken wat er allemaal gaat veranderen.
    Wordt best leuk!
     
  3. Dat geloof ik graag..... :pompom:
     
  4. leugenbende!!!!! is het bij de verkoopafdeling

    bij facturatie zeggen ze zelf intern dat het bij de verkoop gewoon één leugenbende is want die zitten daar op premie basis, wat ze zelf ontkennen en bij facturatie moeten ze zien alles recht te breien
     
  5. Ik zou dat maar heel goed in de gaten houden of het verrekend wordt en protesteren, want de andere 'ziggo-klanten' (multikabel/Casema) betalen dit helemaal niet (die 10 euro per jaar voor tweede kaart) en het staat als zodanig ook helemaal niet genoemd in de advertenties.

    Wij zullen bij onze kanalen bij Ziggo nogmaals navragen hoe dit afgehandeld zal worden.
     
  6. inconsequent....

    Inmiddels weer contact gehad met de klantenservice van Ziggo (@home), die me nu –aangaande het afgeschreven bedrag van ruim €80,- het volgende wisten te vertellen:
    De digitale decoder+smartcard, waarmee wordt geadverteerd dat je ze helemaal gratis krijgt bij aanmelding voor een alles in een plus pakket, blijkt NIET gratis voor klanten die al een dienst afnemen. Alléén dus voor klanten die helemaal nieuw bij Ziggo komen!!!!

    Vreemd dan, dat dáárover vooraf niets wordt gemeld….sterker nog: wij zaten bij @Home, met TV én internet en hebben bij de aanmelding héél duidelijk die bestaande situatie uitgelegd, waarna ons wel degelijk en héél duidelijk is verteld, dat we zéker in aanmerking kwamen voor een gratis decoder+smartcard!!

    Dat verhaal wijkt dus weer behoorlijk af van wat zojuist (zie hierbovenaan) en gisteren door andere medewerkers is verteld (gisteren: het afgeschreven bedrag zou een tegoed zijn voor betaling van toekomstige rekeningen bij Ziggo) en je begint je onderhand af te vragen wie je bij Ziggo nu nog kunt geloven.

    Consequent beleid en vooral duidelijkheid is momenteel dus ver te zoeken bij Ziggo en ik begin me daar inmiddels behoorlijk aan te irriteren!

    De medewerker van de klantenservice die me te woord stond, vond het heel vervelend dat het nu zo liep maar kon verder niets doen…. (krijgt van mij dan ook een brevet van onvermogen!)
    Er werd geadviseerd om het klachtenformulier maar in te vullen in de hoop dat het dan wel goed zou komen. (!!??)
    Kortom gisteren tijden getelefoneerd, vandaag ook weer zo’n drie kwartier aan de lijn gezeten en al met al niks opgelost!
    Overigens laadt dat klachtenformulier hier niet in de browser… kennelijk een kwestie van overbelasting…..
    Wordt vervolgd….
     
  7. Had gisteren een contactformulier ingevuld bij @home en daarin laten weten dat volgens de website van Ziggo de kaart gratis was met verwijzing naar de website van ziggo.

    Kreeg onderstaand mailtje terug.

    --------------------------------------------------------

    Geachte heer xxxxxxxxxx,

    Naar aanleiding van uw e-mail informeren wij u als volgt.

    U geeft aan dat er onterecht een bedrag van 10 euro in rekening is
    gebracht voor een tweede TV Digitale toestel.

    Het Alles-in-1-pakket Extra waar u naar verwijst betreft een pakket met
    daarin TV Basis, Internet en Telefonie en 1 TV Digitaal abonnement. Voor
    een extra TV Digitaal abonnement betaalt u, ook bij Ziggo, 10 euro per
    jaar.

    Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

    Met vriendelijke groet,

    Afdeling Facturering & Crediteringen

    Behandeld door: xxxxx xxxxxxxxx

    --------------------------------------------------------------
     

  8. U heeft internet en tv van Ziggo, plus telefonie van een andere provider.
    U heeft recht op een bundeling van de producten tot een all-in-1 pakket.
    Verwoord dit in een BRIEF naar de afdeling klachten en vraag om restitutie van de bijdrage in de decoder. Plus eventuele kosten door u gemaakt (telefoon etc)

    Ziggo
    Afdeling Klachten
    Postbus 43048
    3540 AA Utrecht
     
  9. Ik denk niet deze medewerker je juist voorgelicht heeft. Ik had eerst Casema en heb nu 3x los Ziggo: tv, bellen, internet.
    Ik kreeg 10 september een brief met daarin de melding dat ik 3x een los pakket had, en dat als ik overstapte naar Alles-in-1-Plus (4,15 per maand duurder) ik een gratis digitale ontvanger en smartcard t.w.v. 128,95 krijg.
    Ik heb dus al een abonnement op al deze diensten, en alleen door ze te bundelen krijg ik al de ontvanger en smartcard gratis.
    (ik ben nog niet geswitched, dus ik weet niet hoe dit in de praktijk loopt, maar ik heb er wel vertrouwen in)
     
  10. dit stemt me hoopvol, ben benieuwd wanneer ik zo'n soort brief krijg. Ziggo is wel heel goed voor het trainen van mijn geduld :mrgreen:
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina