1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

1 Webmail account werkt niet

Discussie in 'Internet - Email' gestart door Zijwaarts, 16 sep 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Wij hebben 3 mail accounts, waarvan er sinds vandaag eentje niet werkt (al de gehele ochtend.

    Als ik probeer in te loggen blijft deze lang hangen en komt dan terug met "ongeldig e-mail adres of wachtwoord". Beetje vreemd want op mijn andere accounts kan ik wel inloggen.
    Voor het geval dat.....ja, ik heb het goeie email adres gebruikt, en ja ook het goeie wachtwoord.

    Heb mn wachtwoord veranderd via Ziggo, maar probleem blijft bestaan.

    Iemand dit al eens meegemaakt?
     
  2. Hoi, ik heb er ook last van. Alle accounts doen het niet bij mij.

    Groeten,

    Hans
     
  3. Oops, dat is helemaal lastig.

    Heb inmiddels mn mail doorlaten sturen naar mn hoofdaccount, en heb net een mail binnen gekregen vanuit mijn niet werkende account....maar ja, daar heb jij nix aan helaas.
     
  4. Email

    Ook mijn hoofdaccount werkt niet. Mijn secundaire en die van mijn echtgenote werken wel, maar de meest e-mails komen op de hoofdaccount binnen. Ook via de website van Ziggo kan ik er niet bijkomen. Webmail: idem dito, 2 acounts werken wel, de hoofdaccount niet.
    Nibble
     
  5. Hier ook niet: hoofdaccount doet het nog, maar secundaire niet meer.
     
  6. Ziggo heeft een probleem ontdekt met één van de mailservers.

    "van dinsdag 16 september 14.34 uur tot (nog niet bekend) Op dit moment zijn er problemen met één van de e-mailservers die het voormalige Multikabel gebied bedienen. Hierdoor kunt u problemen ondervinden bij het lezen van uw e-mail.

    Wij adviseren u om uw eigen instellingen niet te wijzigen.

    Onze technici zijn bezig deze problemen op te lossen. Helaas kunnen wij nog niet aangeven wanneer het probleem verholpen zal zijn. Onze excuses voor de overlast."


    Heb vanmorgen tussen 12:00 en 13:00 net mn wachtwoord zitten wijzigen. Nu maar hopen dat dit geen problemen gaat opleveren zodra de server het weer doet.
     
  7. ik heb de afgelopen weken vaak last van een niet opende mailbox.
    Of ik het deed via het Ziggo inlog venster of via die van Quicknet zelf ( overigens opende deze vandaag ook met de naam Ziggo), in geen gevallen kreeg ik een email te zien.
    In een bepaalde periode kreeg ik zelfs het inlogveld niet te zien.

    Uiteraard geklaagd via de website van Ziggo.
    Dagen later krijg je dan eens mail dat de fout bij mij moet liggen.
    Ze schreven dat ik de juiste email adressen moest invoeren.
    Alsof ik niet weet wat mijn email adres is.
    De twee subaccounts opende overigens ook niet.
    Schrijf ik ze dan alledrie fout?

    Ziggo wel, die gaf mij mijn email adres op die wel verkeerd geschreven was.


    Het bekende verhaaltje doet zich nu dus ook bij internet storingen voor.
    Bij de vele storingen die ik de afgelopen twee jaar bij Multikabel had, lag het in ALLE gevallen aan mij.
    Ik heb zelf nooit enige actie ondernomen omdat ik zeker wist dat de fouten niet bij mij lagen.
    (mede dankzij de bericht geving op het Multikabel Gebruikers Groep).
    En alle problemen zijn uiteindelijk dan ook door Multikabel opgelost.

    Nu met internet lag het ook weer aan mij.
    Niet dus

    Ik wil eens serieus genomen worden door Ziggo.
     
  8. Waar lees je die wijsheid?
    Ik zoek me gek, maar kan nergens die storingsmeldingen vinden.
    Of moet je dan eerst je klacht indienen?
     
  9. Staat gewoon op de website van Ziggo, onder storing en onderhoud
    http://www.ziggo.nl/klantenservice/storing-onderhoud/
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina