1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

3 knipperende ledjes

Discussie in 'Samsung DCB-P850R (PVR)' gestart door Pantech, 16 sep 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Hoi,
    Kom net terug van vakantie en heb de stroom weer op mijn apparatuur gezet. Zie ik bij mijn samsung 3 ledjes aan de voorkant knipperen. Voor de rest doet hij ook niets meer. Ik denk dat hij dood is.
    Iemand een idee? Garantie net afgelopen.
     
  2. Hier precies hetzelfde. Even de kamer opnieuw ingericht, dus stekker er uit (ongeveer half uurtje, als niet korter). Stekker er weer in, apparaat 'dood', op 3 knipperende ledjes na. :censored:

    Ik lees hier veel problemen waarbij de drie ledjes branden - ga er vanuit dat het in die gevallen niet om knipperende maar constant brandende ledjes gaat. Kan iemand dat bevestigen?

    Ik heb de kast net even open geschroefd om te kijken of er zoals bij velen 1 van de condensatoren zichtbaar kapot is (bol staat), maar er is niks te zien. Wel valt me op dat mijn zekering helemaal dof wit is - ziet de zekering (direct onder de aan/uit schakelaar aan de achterzijde) er altijd dof wit uit?

    Apparaat zou in december 2 jaar oud zijn, beetje te jong dus om kapot te gaan :evil:. Vraag me af of het wel waard is het ding voor zeg 100 euro te laten repareren ... Iemand advies?
     
  3. Ik heb laatst hetzelfde probleem gehad en ben er mee naar de leverancier gegaan met de mededeling dat het apparaat een langere levensduur moest hebben als een jaar. Volgens de wet dient er een deugdelijk apparaat geleverd te worden met een langere levensduur als een jaar. Je hebt ook niets te maken met de fabrieksgarantie, er is namelijk een overeenkomst gesloten tussen de winkel en jou. Ik kreeg van mijn leverancier een nieuwe. Heb wel medegdeeld dat dit euvel een constructiefout is van de fabrikant onder overlegging van alle artikelen over dit euvel. Zie de volgende link: http://www.kieskeurig.nl/review/6678247555296F03C125735A00349994.htm
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 17 sep 2008
  4. Samsung DCB-P850R productiefout

    zie http://www.kieskeurig.nl/nl/product...5722D0045473D.htm?opendocument&reviewtype=all

    en

    http://forum.trosradar.nl/viewtopic.php?t=63839

    Gaarne ook reageren op deze fora, misschien pakken RADAR en SAMSUNG het dan op als er voldoende slachtoffers zijn ! :pompom::giveup::applause:
     
  5. Wat heeft Anoniem eigenlijk te melden over de 3 brandende rodes leds?
    Heb de zoekfunctie gebruikt maar kan er niets over vinden, wat is de policy in deze?
     
  6. Ik ben geen 'ervaringsdeskundige' mbt de 3 leds. Er is een probleem bekend met een specifiek IC, dat wellicht de oorzaak is van dit probleem en dat vervangen moet worden. Zou toch gewoon contact opnemen met Samsung Benelux en het probleem voorleggen.
     
  7. Dankje wel voor je (snelle) reactie...
    Ik zie hier wel een duidelijke rol voor Ziggo weggelegd nl. Ziggo geeft opdracht tot het maken van een deugdelijke box, wat ie niet is, en dus zou Ziggo voor al haar klanten dit aan moeten kaarten bij Samsung. Temeer omdat deze box ook alleen maar werkt in het Ziggo gebied.

    Maar ik ben na mijn slechter ervaringen met 3 knipperende led's tevreden met mijn Hummy.:thankyou:

    PS: De mediamarkt in Groningen heeft nog 3 showroommodellen liggen voor € 119,- dus wie er nog iets wil uitwisselen? Ze zijn wel niet meer toonbaar vanwege de vele krassen maar achter glas kan altijd:cool:
     
  8. Deze ontvanger is bij alle kabelaars (CAIW, Delta, KabelNoord, CAI Veendam, CAI Harderwijk, KDG, etc. etc) m.u.v UPC bruikbaar en niet alleen bij Ziggo. Samsung is verantwoordelijk voor het product inclusief duurzaamheid. Derhalve heb ik ook geadviseerd om met Samsung contact op te nemen.
     
  9. samsung disco......:frons:
     
  10. ervaring van ex-samsung gebruiker

    Gelukkig zijn er ook leveranciers die nog ouderwetse service geven!
    Ook ik had het probleem van de 3 led's. Apparaat is ruim 2 jaar oud.
    Na 6 weken liet leverancier weten dat apparaat niet meer te repareren was en dat er vervangende apparatuur uitgezocht kon worden. Hoefde er niet eens voor te onderhandelen.. En nu de klap op de vuurpijl: het uitzoeken kon tot het bedrag dat ik er oorspronkelijk voor had betaald!! En dat was EUR 100 meer dan hij nu kost.
    Ik ben nu een tevreden Humax gebruiker, maar mis de 2e tuner wel. Voorlopig geen Samsung spullen meer!!

    HRW Almelo
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina