1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

E-mail verdwenen

Discussie in 'Internet - Email' gestart door Queenie, 15 sep 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Hallo,

    Wij hadden kabelinternet via @Home.
    Nu wilden wij vandaag de nieuwe mailtjes via Outlook Express 'binnenhalen' en lezen. De mail kwam wel gewoon binnen, maar nadat we een mail naar de spam wilden verplaatsen, bleef alles hangen.
    OE opnieuw geopend, maar nu waren alle mails weg! De nieuwe inclusief de oude, van alle voorgaande dagen!

    Hoe kan dit?

    Daarnaast hadden wij ook het probleem dat als we een mail wilden beantwoorden dat deze dan als spam aangemerkt werd en niet verzonden kon worden (zoals meermaals gelezen op dit forum).

    Wanneer werkt alles via Ziggo nu eens normaal???
     
  2. Hoi,

    Om misverstanden te voorkomen, bovenstaand probleem heeft weinig met Ziggo zelf te maken. Omdat je in Outlook Express alleen "popt" , dat wilt zeggen dat je de berichten van de Ziggo/@home mailserver download en dat ze lokaal op je PC worden opgeslagen. Dit probleem klinkt eerder als een corrupt DBX bestand o.i.d.


    Door welke spamfilter werd het bericht als spam aangemerkt? Door de spamfilter van @home? Of een spamfilter die je zelf op je PC draait?
     
  3. Hier hebben meerdere mensen last van:(ik ook, en heb geen enkel spamfilter aanstaan) zie ook:
    http://ziggo-gebruikers.nl/forum/showthread.php?t=13229

    [​IMG]
     
  4. Dat is inderdaad een melding van de mailserver van @home. Ik weet niet waarop de mailserver dit bepaalt of het spam is?
    Misschien kan iemand van Ziggo die wat meer weet van de configuratie hier meer over vertelllen?
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 15 sep 2008
  5. De mail is dus gewoon 'kwijt' en we weten nog niet waar het aan kan liggen.
    Maar goed.
    Wat ik nog wilde melden is dat we weer die melding krijgen (zie bericht hierboven) wanneer we een mail willen versturen.
    Het is gewoon een reply op een mail die we van een bekende hebben gekregen.

    Verder gebruiken we Spamfighter, maar dat heeft er m.i. niets mee te maken..?!

    Het zou wel fijn zijn als Ziggo dit probleem kan verhelpen...
     
  6. Hi!

    Dat spamfighter kan er wel degelijk mee te maken hebben, verder denk ik dat je echt abuis bent met je conclusie. Je haalt de mails op van de server, die die sla je zoals iemand al opmerkte daarna lokaal op je PC op. Als die mails verdwijnen heb je een lokaal probleem. Dat doet niet Ziggo, dat doe je of zelf, of een software programma die op je PC meedraait.

    Dingen als Spamfighter nestelen zich in je outlook dus ik zou daar eens naar kijken als je dingen mist...

    Ziggo doet niks met je PC thuis en daar zit het probleem, dus zul je ook zelf moeten oplossen vrees ik.

    Suc6,
    Raymond.
     
  7. En de rest?? Waarom heb ik en vele anderen al maanden last van de "550" fout?
     
  8. Hi!

    Kan ik je niet bij helpen helaas, ik weet wel dat zeer binnenkort de mailservers bij @home vervangen zullen gaan worden. Dit probleem speelt 'alleen' binnen oude @home gebied.

    Bye,
    Raymond.
     
  9. Ik begreep al dat Ziggo daar niks aan kan doen :wink: Het ging me dan ook om de 550 fout.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina