1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Weer nep-email van Ziggo

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door nibble, 15 sep 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Weer nep-email zogenaamd van Ziggo

    Onderstaande email vandaag (15-09) ontvangen:
    ---------------------------
    Dear Email Account User,

    We wrote you advising that you change the password on your account in order to prevent any unauthorised account access following the network instruction we previously communicated, all Mailhub systems will undergo regularly scheduled maintenance. Access to your
    e-mail via the Webmail client will be unavailable for some time during this maintenance period.

    We are currently upgrading our data base and e-mail account center i.e homepage view. We shall be
    deleting old email accounts which are no longer active to create more space for new accounts users.we have also investigated a system wide security audit to improve and enhance our current security.

    In order to continue using our services you are require to update and re-comfirmed your email account details as requested below.

    To complete your account re-comfirmation,you must reply to this email immediately and enter your account details as requested below.

    Username : (**************)
    E-mail Login ID(**********)
    Password : (**************)
    Date of Birth (**************)
    Future Password (**************)(Option)

    Failure to do this will immediately render your account deactivated from our database and service will not be interrupted as important messages may as well be lost due to your declining to re-comfirmed to us your account details.

    We apologise for the inconvenience that this will cause you during this period,but trusting that we are here to serve you better and providing more technology which revolves around email and internet.

    It is also pertinent,you understand that our primary concern is for our customers, and for the security of their files and data.

    COMFIRMATION CODE: Ziggo-/93-1A388-480 Technical Support Team.
    ---------------------------------
    Niet op reageren!!!!!!!!!!:no:

    Nibble
     
  2. beetje raar ook als je er wil op zou regeerden de mail is het engels en als je de text leest is het tog duidelijk niet afkomstig van ziggo
     
  3. Pas maar op met dit soort uitspraken, voor je het weet voelt zich iemand aangesproken... :rolleyes:
     
  4. Haha, ze kunnen zelfs geen engels spellen.. Wat een taal fouten...
     
  5. Het woord engels moet met een hoofdletter (Engels) en taal fouten is één woord (taalfouten).
     
  6. Je avatar pas goed bij je... Suc6 verder.
     
  7. Spelling

    Tja, als je commentaar hebt op de Engelse spelling van iemand anders is het handig om je Nederlandse spelling even in de gaten te houden. :grin:
     
  8. Appels met peren... nutteloos dus. Maar goed, dat weten we van messed-up. Bye
     
  9. Lange tenen of een slechte dag gehad ?
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina