1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

meerdere problemen

Discussie in 'Internet - Algemeen' gestart door pffffcasema, 12 sep 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. ik heb nu nog steeds dezelfde problemen......grrrr
    en nog steeds geen reactie op die pm:cry:
     
  2. ik heb hier al een dikke week een snelheid tussen 600 en 900kb.
    mijn upload haalt maar 1024kb [ftp]

    ik heb al meerdere keren gebeld,en telkens belooft men mij dat het binnen 5 werkdagen zal worden opgelost.

    ik heb vanaf de fusie niets anders dan problemen met diverse producten uit mijn bundel [nu nog steeds]
    er zijn inmiddels al 4 monteurs geweest die allemaal hetzelfde hebben geconstateerd,namelijk dat het probleem niet bij mij maar ook niet in de kast in de straat zit.

    men blijft mij met een kluitje in het riet sturen en ik maak hierdoor ook nog eens onnodig veel telefoonkosten.
    in mijn postcode gebied [multikabel] hebben verschillende buren,kennissen en vrienden last van hetzelfde probleem met dezelfde verbinding/bundel.

    dit is al vanaf vorige week vrijdag zo,dit is nu dus al 10 dagen aan de gang.

    nu zegt ook de ziggo pagina inneens dat ik nog geen gebruik kan maken van "mijn ziggo" terwijl ik dit allang kon!
    de website verwijst mij dan naar mijn oude provider "@home" terwijl ik nota bene bij multikabel zat/zit !!

    nu kan ik dus ook "mijn ziggo" niet meer in.

    ik ben het zo verschrikkelijk spuugzat.

    alles in 1 extra:
    download: 16.000 kbit/s
    upload: 3.000 kbit/s
     
  3. Hi!

    Welke postcode vul je in?

    Bye,
    Raymond.
     

  4. 1761ck
     

  5. ik heb nu meerdere pogingen gedaan en van de 6x lukt het 4x wel en 2x niet,ik krijg dan de melding: u kunt nog geen gebruik maken van "mijn ziggo" met een verwijzing naar @home [link]

    we gaan iets vooruit...
    maar dit is natuurlijk niet mijn "vervelendste" klacht.
    ik zit nu al maanden met een zeer slecht werkende bundel en erg veel problemen die maar niet worden opgelost.
     
  6. Hi!

    Wat werkt er niet van je bundel?

    Bye,
    Raymond.
     
  7. dat heb ik hierboven dus net weer uitgelegd?! [ja ik weet dat het maandag is...:wink: ]

    u reageerde alleen op het "mijn ziggo" deel van mijn eerder genoemde problemen.

    mijn down en upload zijn allebei veel te laag. 900kb down/1024 up...
     
  8. Hi!

    Omdat je het over diverse problemen hebt ging ik er van uit dat je veel meer problemen hebt als je snelheid?

    Bye,
    Raymond.
     
  9. mijn internet.
    telefoon klapt er telkens uit na een half uur "bellen" tijdens gesprek.

    de digi tv doet het sinds 2 weken weer normaal.
    foute facturen die ziggo stuurt.
    problemen met inloggen op "mijn ziggo"

    maar het grootste probleem is hierbij dat zowel de helpdesk als de MGV mij mijn problemen keer op keer laat herhalen,telkens met dezelfde oplossingen komen die niet helpen [modem reset etc etc]

    en dit alles duurt al dik 3 maanden.
    ik heb net weer dik een half uur in de wacht gezeten op de helpdesk waarna de verbinding er weer uitgegooid werd.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina