1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

E-mail storing

Discussie in 'Internet - Algemeen' gestart door henkvh, 12 sep 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Misschien voor sommige een tijdelijke oplossing. Ga naar je email instellingen en forward het naar een andere emailadres..(Vergeet het niet na de storing weer terug te zetten)
     
  2. Moet een storing zo lang duren?
    Als het is vanaf 8.30, dat is nu dus negen uur geleden, dan had dat toch onderhand al een paar uur opgelost moeten zijn??!!!

    Is er geen backup-server, zitten er geen goede techneuten bij Ziggo???
    Dit is toch te zot voor woorden!!!!!!!
     
  3. Daar gaat het toch niet om?
    geef me eens aan waar je kunt lezen dat er storing is, inderdaad de gehele dag al, nergens te vinden, ja melden is wat je kunt.
    algemene groepsstoring van 15 augustus is de laatste.
    Multikabel had dat vele malen beter in de hand, die gaf tenminste aan op de site wat er waar aan de hand was.
    Het lijkt erop dat alleen de hoofdaccounts kunnen ontvangen en zenden, verder emailaccounts van hetzelfde pakket kunnen alleen ontvangen.
    Mailen met klacht geeft ook geen zier, daar krijg je hopelijk over een week of 4 antwoord op.

    Dramaa zooi!!!!!!!!!!1
     
  4. Ik moet inderdaad eerlijk zeggen dat ik zo'n storing nog nooit heb gehad, sinds ik Multikabel heb (Nu 8 jaar) .

    Ok, het zal waarschijnlijk een technisch probleem zijn, maar het duurt nu al de hele dag....

    Bij mij werkt overigens 1 subaccount wel, en de ander niet...
     
  5. Ike heb geen probleem met storingen of onderhoud, kan gebeuren, moet gebeuren, maar ik heb de grootste pest aan dat er nergens iets te lezen is.
    Als wij het weten, dan weet zeker Ziggo het lijkt me.
    http://ziggo-gebruikers.nl/forum/showthread.php?t=13358
    Hier wordt over hetzelfde onderwerp gediskust.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 16 sep 2008
  6. Het staat gewoon op de site hoor
     
  7. Totaal geen nut, het is hardwarematig en word al de hele dag hard aan gewerkt!

    De verdere verhalen die mensen roepen over hoofdaccount wel, maar sub niet is ook niet een feit...
    Dit is namelijk volledig afhankelijk van op welk plekje toevallig die adressen op de server staan.

    Grappig, dit ging vanavond ook door mijn hoofd eerlijk gezegd!
    Zegt echter niks over ZIggo, want ook bij Multikabel had dit zelfde mankement kunnen ontstaan helaas...

    Maargoed voor ieder een erg vervelend probleem.
    Ook ik kan de hele dag al bij geen van mijn accounts komen :cry:

    Van de Ziggo website voor de mensen die wel hard roepen, maar zelf niet verder willen kijken:

    [​IMG][​IMG][​IMG]Groepsstoring van dinsdag 16 september 14.34 uur tot (nog niet bekend)
    Op dit moment zijn er problemen met één van de e-mailservers die het voormalige Multikabel gebied bedienen. Hierdoor kunt u problemen ondervinden bij het lezen van uw e-mail.

    Wij adviseren u om uw eigen instellingen niet te wijzigen.

    Onze technici zijn bezig deze problemen op te lossen. Helaas kunnen wij nog niet aangeven wanneer het probleem verholpen zal zijn. Onze excuses voor de overlast.


    bron: http://www.ziggo.nl/klantenservice/storing-onderhoud/?postcode=1747se
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina