1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Wat er allemaal mis kan gaan

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door BertK!, 11 sep 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. In een eerdere Thread "Het avondtuur gaat beginnen" had ik het erover dat ik op 28 Juli Alles in 1 Extra had besteld en vol goede moed jullie op de hoogte wou houden....

    Nu.. alles is van de baan want alles gaat mis en ik zit nu echt te twijfelen of
    ik echt bij Ziggo wil blijven.

    Dus op 28 Juli had ik mij aangemeld voor Alles in 1 Extra en volgens de medewerker zou alles goed komen.
    Na 4 dagen de brief ontvangen van KPN dat het nummer wordt porteerd
    naar Ziggo.
    Kort geleden de Humax met de Smart Kaart ontvangen alleen de Telefonie-Modem liet op zich wachten maar zou vandaag hier bezorgd worden...

    Ik kwam vandaag 11.09 naar huis maar de Modem was er niet wel een brief van KPN met de mededeling "Annulering Opheffing"
    Eeeehh hoezo dat.. ik zit op de Modem te wachten..dus maar ff bellen.
    Volgens de medewerker was inderdaad mijn aanvraag annuleert en ik kon
    beter opnieuw aanvragen. Dus ik werd doorverbonden om Alles in 1 Extra opnieuw aan te vragen.
    Sorry maar ik kan U aanvraag niet invoeren in het systeem maar alleen
    een aantekening maken dat na de overname op 24.09 in uw postcodegebied
    ze u in het systeem zetten.
    Dit heb ik natuurlijk niet laten doen omdat ik het niet meer vertrouw.
    De medewerkster maakte mij nog erop attend dat ik tussen 24.09 en 01.10
    mij moest aanmelden want anders was de actie van Alles in 1 extra afgelopen.

    Ik dus ff teleurgesteld (zet maar niet hier neer wat ik dacht) en keek de andere post na.
    Brief van @Home over Digitale TV want ik had ja de Decoder al ontvangen
    en de registratiekaart opgestuurd. Ik maak de brief open en zie dat ik
    TV-Digitaal - Totaal zou hebben besteld... Nu breekt mijn klomp.......
    Ik weet heel zeker dat ik op de kaart gewoon TV-Digitaal heb ingevuld..
    Dus het Gratis Standaard TV-Digitaal abbo..

    Dus weer bellen... Klopt ik sta ingeschreven voor TV-Digitaal - Totaal maar via
    de telefoon mogen ze het niet veranderen. Ik werd verwezen naar de website
    klantenservice van @Home en moest daar invullen dat ik TV-Digitaal - Totaal wou opzeggen... Dit heb ik dus gedaan maar het ziet er allemaal zo raar uit dat ik vermoed dat straks ook de Standaard TV-Digitaal weg is...

    Verder moest ik nog een mail naar support@Home sturen en mijn verhaal uitleggen..

    Sorry voor de schrijffouten maar ik ben nu
    een beetje kwaad... en heel erg teleurgesteld.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina