1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

EredivisieLive

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door Nick, 11 sep 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Wie heeft jou beloofd dan dat jij Eredivsie Live voor 1 prijs op 2 smartcards zou krijgen?
     
  2. Je betaald niet toevallig voor september EN oktober voor eredivisielive? Dus voor twee maanden.

    Kan iemand me overigens uitleggen waarom bij internetaanmelding op eredivisielive de mogelijkheis wordt geboden om beide smartcards in te geven. Er staat op de aanmeldingssite namenlijk niet dat dit meer kost !!!
     
  3. En wie ben jij die dat wilt weten? Ik heb zo'n anderhalf uur wachttijd inmiddels aan de telefoon erop zitten en heb die hele Ziggo toko tot HIER zitten. Dus ga nu ff niet bijdehand worden. De groeten.
     
  4. Dat jij de hele 'Ziggo toko' tot 'HIER' hebt zitten en omdat jij zo'n anderhalf uur in de wacht hebt gehangen, wil nog niet zeggen dat je gelijk heb. Je zit hier op een forum waar mensen helpen en geholpen worden. Maar met deze insteling zal er bij jou, vanaf hier, weinig gedaan worden. En zeker niet door mij.

    Het enige wat ik wilde zeggen is dat als jou écht onterecht 2 x Eredivsie Live voor 1 prijs is aangeboden en hier is wat van terug te vinden (alle gesprekken worden gelogd), dan kan er altijd nog een restitutie verzoek aangemaakt worden.

    Maar goed, ik wens je nog een prettige dag en veel succes nog.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 14 sep 2008
  5. Ik denk dat het misverstand tussen "Unknown" en "Nick" te wijten valt aan het feit dat niet duidelijk is dat "Unknown" een Ziggo-medewerker is, die evt. in staat zou zijn iets aan het probleem te doen. Dat is ook de achtergrond van zijn vraag "Wie heeft jou beloofd dan dat jij Eredivsie Live voor 1 prijs op 2 smartcards zou krijgen?". Maar als je niet weet dat het een Ziggo-medewerker is kan deze vraag ook beschuldigend/verwijtend klinken. Het klinkt alsof je de ander beschuldigd van dingen verzinnen/liegen.

    Ik weet dat er al eerder een discussie is geweest over herkenbaar zijn van ziggo-medewerkers. Het is duidelijk dat ze niet namens Ziggo spreken (dat doet eigenlijk alleen het webteam), maar ze kunnen wel heel nuttig zijn. Tenminste als we vervelende misverstanden kunnen voorkomen. Is het een idee om een klassificatie "Ziggo-medewerker" in te voeren naast Ziggo-official? En in de signature kunnen deze mensen dan opnemen dat ze niet namens Ziggo spreken, en geen officiële toezeggingen kunnen doen. Maar dat ze wel willen helpen indien mogelijk.
     
  6. Lijkt me een prima idee! Daarbij zijn ze wel herkenbaar maar praten niet officieel als ziggo-medewerker, maar kunnen wel evt (als ze zouden willen) een en ander doen. Want ik blijf het een vage handel vinden met al die 'pseudo' (niet herkenbare) leden die wel/niet salaris van onze kabelboer krijgen. Maar goed, die discussie hebben we inderdaad al gevoerd.

    Gert.
     
  7. Lijkt mij wel zo handig, ja! Was mij, net als Nick (vandaar zijn vraag: En wie ben jij die dat wilt weten?) totaal niet duidelijk dat we te maken hebben met een Ziggomedewerker op persoonlijke titel.
     
  8. Ik kan de verwarring nog wel even groter maken :wink:
    Ik handel namens webcare, echter schrijf vanuit mijn eigen naam.

    Die beslissing heb ik niet zelf genomen, maar geeft mij wel als voordeel ook mijn eigen mening te kunnen verkondigen, zonder dat dat direct een officieel statement is...

    Kan me wel voorstellen dat de verwarring niet altijd prettig is overigens...
     
  9. Nick, de toon kan iets minder. Ik heb even gekeken naar wat men bij mij heeft afgeschreven. Bij mij is eredivisielive voor september EN oktober afgeschreven. De periode staat bij mij erbij: 0109-2008 t/m 3110-2008. Twee maanden dus. Dus nogmaals mijn vraag heeft Ziggo bij jouw ook twee maanden afgeschreven waardoor jij meent dat je dubbel betaald?
     
  10. Bij mij is ook 2x afgeschreven voor ERE LIVE

    IK denk dat dit iets te maken heeft met 1 maand vooruit betalen
    IS bij internet en telefoon ook tot 31-10-08
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina