1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Ziggo heeft de Helpdesk afgeschaft.

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door kappel, 11 sep 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Behalve nog voor de echte fanatiekelingen die er vele Euro's en heel veel tijd voor over hebben nog wel bereikbaar.
     
  2. het lukt ook nog best als je om 8:00 belt dan ben je binnen 5-10 minuten binnen.
    tegen locaal tarief (+bijkomende kosten voor het gebruik van je mobiele telefoon :wink:)
     
  3. Dat de wachttijden langer zijn dan ze horen ben ik mee eens. Het is een goede stap van Ziggo om de helpdesk tegen lokaal tarief aan te bieden, ik hoop dat ze dat zo houden.

    Daarnaast is Ziggo goed bezig om de helpdesk te verbeteren, dus om te zeggen dat ze de helpdesk afgeschaft hebben is eigenlijk flauwekul..

    Ik weet ook eigenlijk niet wat je met je post nu wil zeggen..
     
  4. het zal gewoon een uitlating van hem zijn. Ook ik heb wel eens hopeloos 30 tot 45 in de wacht gezeten overdag. En ja daar moet je de tijd voor hebben. Daarom bel ik zelf als ik ze nodig heb om 800 in de ochtend. En dat kan zeker op zaterdag. Maar kan me ook voorstellen dat als je een probleem hebt dat je het zo snel mogelijk opgelost wilt hebben. En als je dan zo lang in de wacht zit is dat erg vervelend. Zeker als je gewoon overdag moet werken is dat niet echt mogelijk.
     
  5. Ik moet zeggen, nu er bij de helpdesk geen 'calls' meer worden overgenomen uit het voormalige Casema gebied, het een stuk rustiger is bij de Multikabel helpdesk. Geregeld staan helpdesk-medewerkers gewoon op available omdat er niemand meer in de wacht staat. Het gaat dus zeker de goede kant op!
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina