1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

verbinding vaak weg

Discussie in 'Internet - Algemeen' gestart door marivermeer, 10 sep 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. tja dat zijn de probleem van ziggo, en niemand van ziggo kan je probleem oplossen, dat lig gewoon bij de hoofd server van ziggo in amsterdam ofzo ze motten de boel daar resetten ofzo?
     
  2. Ah je hebt er verstand van zie ik.... Alle ellende ontstaat in Amsterdam :wink:

    Ik zie hier 3 mensen met een klacht over wegvallende verbinding of snelheid. De één in @home gebied, de ander in Casema gebied en de derde in Multikabel gebied. Conclusie is dat het probleem dan in Amsterdam moet zitten ??

    Volgens mij hebben jullie allemaal een lokaal probleem in je wijk/straat of huisaansluiting. Het is zeker geen centraal probleem want anders had ik en anderen het ook moeten hebben.:idea:
     
  3. dat zou kunnen Cees maar waarom gaan die gasten (buitendienst) dan niet in de wijk/straat kijken waar de problemen zijn?
    en mijn vraag was waarom bij mij steeds de verbindingen tussen 20 uur en 22.30 uur weg valt? overdag meestal geen last van?? tja waar mot ik dat dan zoeken Cees?
     
  4. 3 personen

    Cees

    Drie personen?
    Ik zie 8 pagina's vol met problemen staan
    Het is op het ogenblik wel heel erg.

    Kan het veranderen als we in December overgaan op een nieuwe snelheid?
    Bij mij zijn de problemen onstaan vanaf het moment dat in van 4 naar 8 Mb ben gegaan
     
  5. Cees leest eens http://ziggo-gebruikers.nl/forum/archive/index.php/t-13596.html daar staan er meer in of deze dan http://ziggo-gebruikers.nl/forum/showthread.php?t=13596
    Groetjes Rolf
     

  6. Dit topic gaat over een verbinding die vaak wegvalt. De topics die jij aanhaalt gaan over problemen/vragen met het verbinden met de mailserver(s), zit een wezenlijk verschil in of de gehele verbinding wegvalt, of je alleen niet kan verbinden met de mailserver(s). Zelfs hebben de door jou aangehaalde topics geen relatie met een ander mogelijk probleem wat bestaat met de DNS servers van Ziggo.

    Als de verbinding wegvalt kan je nergens meer naar verbinden. Als de DNS servers niet (goed) werken blijven bestaande verbindingen lopen en nieuwe kunnen alleen gemaakt worden op IP adres omdat er geen adressen geresolved kunnen worden. Wanneer je niet kunt verbinden met de mailserver werkt alles behalve het binnenhalen van de email.

    Daarbij zijn de meest recente reacties in beide topics al een maand oud, dus echt recent en actueel zijn ze niet meer.
     
  7. maakt niks uit of dit verbinding heet of E-mail servers. De problemen blijven maar komen, maar ik heb nog geen antwoord op mijn vraag was waarom bij mij steeds de verbindingen tussen 20 uur en 22.30 uur weg valt? overdag meestal geen last van?? tja waar mot ik dat dan zoeken ?
     
  8. Dat er verschillende problemen zijn of waren hoor je mij niet ontkennen. Echter wat ik probeer aan te geven is dat het een niet met het ander te maken hoeft te hebben. En een algeheel uitvallende verbinding is iets heel anders dan alleen een verbinding naar een mailserver die niet werkt.

    Daarbij zijn de 2 topics die je aanhaalt niet actueel, meeste recente reactie daarin is een maand oud.

    Valt je gehele verbinding weg, of werkt de verbinding wel maar zijn er een of meerdere onderdelen die problemen geven (verbinden met website en/of mail?) Blijven de lampjes op het modem branden zoals ze horen te branden of gaan er een of meerdere lampjes uit en/of knipperen? En ik ben het met CeeS eens dat het een lokaal probleem moet zijn en niet ergens centraal, anders zou iedereen er last van moeten hebben, en dat zie ik niet terug in dit topic.
     
  9. Blijven de lampjes op het modem branden zoals ze horen te branden of gaan er een of meerdere lampjes uit en/of knipperen?
    ja klopt mijn lampen vallen ook soms ook weg (verbindingen valt weg, tussen 20-22.30 uur) en werken die gasten dan nog tussen 20-22.30 uur? en in de modum kan ik zien welke de instellingen zijn verandert zie info> Signal The Signal Page provides information about the connection between the Cable Modem and the cable company. Downstream Value Frequency 626000000 Hz Signal To Noise Ratio 38.5 dB Power Level 6.6 dBmV Upstream Value Channel ID 2 Frequency 53600000 Hz Power 43.0 dBmV tja welke diensten mot ik hier voor hebben de buitendiensten toch? maar die krijg ik nooit te pakken!
     
  10. Dat de lampjes uitvallen geeft aan dat het modem zijn verbinding verliest, dit is dus een lokaal probleem. Zit ergens in de aansluiting in de wijk tot het modem. (kan binnenshuis zijn, kan ook buitenshuis zijn).

    Je modem staat wel direct met een korte coaxkabel op het AOP aangesloten en niet aan meters coax-kabel op een andere plek dan bij het AOP?
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina