1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

verbinding vaak weg

Discussie in 'Internet - Algemeen' gestart door marivermeer, 10 sep 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Het klinkt of je een signaal probleem met je modem hebt. Je kunt hiervoor beter de helpdesk bellen en je signaal laten bekijken. Dat kunnen ze van afstand doen. Ze kunnen dan bepalen of het nodig is om een monteur te sturen.
     
  2. dan zou de hele wijk daar last van hebben!
     
  3. Nee, klopt niet wat je schrijft!
     
  4. Stel jouw modem is defect, dan merkt de rest van de wijk daar natuurlijk (gelukkig) niks van...
    Zo nog veel meer opties waar een ander niks van zal merken, raadzaam is toch maar even te bellen...
     
  5. wat ik bedoel is dat de hele wijk deze problemen heeft!
     
  6. Sorry dan heb ik je door je vorige post helemaal verkeerd begrepen! :oops:

    Toch zal iemand aan de bel moeten trekken, zonder meldingen is de kans erg klein dat het Ziggo op gaat vallen.

    Ik zelf heb alleen zicht op oud Multikabel, en kan daardoor helaas niet heel veel voor je betekenen, maar er leest vast wel iemand mee die even voor je wilt spieken :wink:
     
  7. Als er in een wijk modems uitvallen moet men bij Ziggo NOC toch een alarm moeten krijgen? Dus de kans dat het iemand bij Ziggo op zou vallen zal dan groter moeten zijn ipv kleiner. Als er daadwerkelijk ook een hele wijk onderuit is gegaan natuurlijk.
     
  8. Het kan misschien zo zijn maar ik begrijp er niets van vind het er verdacht veel op lijken namelijk ook al zit ik in een heel ander gebied.. ik begin het erg vermoeiend te vinden in ieder geval.. paar dagen nix aan de hand en het is er weer echt maar 2 3 seconden dat internet wegvalt heb echt vanalles geprobeert mijn kabel gecontroleerd allerlei pings uitgevoerd met overal steeds om de 5 minuten timeout soms 1 keer soms 5 keer en dan doelhost kan niet gevonden worden dan raak ik meestal alles kwijt ik word om de haverklap uit mijn spel gegooid.. heb multikabel al meerdere keren hierover gebeld en ze zeggen dat er geen problemen zijn..

    toen zelfs nog gedacht dat ik een virus had dus heel mijn computer laten onderzoeken op verschillende pc forums hijackthislogs helemaal schoongemaakt en wel en er zat niets :shock: en bij multikabel word je gewoon afgedaan als iemand die vast een kapotte kabel heeft of wat dan ook.. ik zou gewoon graag zien dat het eens opgelost word :s ik weet het echt niet meer
     
  9. Als jij alles al nagekeken zegt te hebben en zeker weet dat alles in orde is bij jou, zou er iets aan de kant van Ziggo niet goed moeten zijn. Neem contact op met de helpdesk en vraag om een monteur, dan zal hij voor jou kijken wat er aan de hand is.
     
  10. Ok ik heb ze weer gebeld... nu bleek er iets te zijn met de waardes van mijn modem die omhoog en omlaag gingen.. geen idee wat het inhoudt maar ze gaan iemand langsturen.. duimen dus
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina