1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Nieuw alles-in-een pakket afsluiten wordt niet uitgeleverd

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door wizmo, 10 sep 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Vorige week mezelf aangemeld voor een alles-in-een extra pakket via de terugbelservice. Vandaag de klanetenservice gebeld of alles goed gaat. Wat blijkt: mijn aanvraag is niet te vinden. En och we gaan over naar een nieuw systeem dus u aanvraag zal 5 tot 10 werkdagen na 1 oktober pas uitgeleverd worden. We zitten nu in een bevriezingsperiode van 4 weken door overgang naar het nieuwe systeem, dus alle aanvragen vanaf 3-9 blijven staan tot 1-10.....:cry:
    Lullig dat per 1-10 mijn adslabo afloopt. Dus waarschijlijk 2 weken geen internet. Dat is een goed begin.....:evil:

    Nu wel hopen dat de snelheden wel op 16 Mb down en 3 Mb up gerealiseerd worden....
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina