1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Ex-ralay gebruiker

Discussie in 'Internet - Email' gestart door Spamajor, 10 sep 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Ex-relay gebruiker

    Wegens het niet meer aan kunnen passen van de 'eigen mail server' instelling heb ik enige tijd geleden besloten om een andere relay op te zoeken. Mijn domein-naam is voorzien van de nieuwe mailservers (rollernet) en voila alles blijkt te werken.

    Maar.. mijn familie gebruikt mijn mailservertje naar volle tevredenheid en hebben voornamelijk quicknetkennissen en wat blijkt alleen 'hun' mail komt niet meer aan op mijn adres.

    Ik krijg nu dus het vermoeden dat de quicknet servers de 'eigen mail server' instellingen hebben onthouden en dat die dus naar een ip.adres verwijzen waar mijn servertje niet meer achter staat. Omdat de service site niet meer werkt kan ik dit dus niet herstellen.

    Alle andere mail werkt dus wel, mail verstuurd van bijvoorbeeld webmail quicknet naar mijn (spamajor.com) mail krijg ik terug met een time-out.

    Is hier een mogelijkheid tot herstel of zal ik toch de helpdesk moeten bellen. Zal wel even duren voordat ik een mailserver expert aan de lijn heb..
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 10 sep 2008
  2. Hi!

    Spreekt u mee. Opgelost, je domein is uit de lijst verwijderd. Dit gebeurd overigens ook automatisch alleen gaat daar meer tijd overheen.

    Bye,
    Raymond.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina