1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Probleem met sommige websites.

Discussie in 'Internet - Algemeen' gestart door Joeydenhaag, 9 sep 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Hallo, Mijn naam is Joey en ik heb een vraag,

    Als ik naar www.ijji.com ga of naar www.netgame.com
    Kan hij de website niet vinden.
    Het rare is , op een andere pc in mijn eigen huis doet hij het ook niet.
    maar bij andere mensen weer wel.(waarvan ik de internetnaam niet weet)
    Ligt dit aan Ziggo?
    Want ik heb thuis ziggo, en op deze pc ook toevallig, en beide werken niet.

    Kunt u als ziggo gebruiker proberen of de sites wel werken? en als het aan mij ligt, zeggen hoe ik dit probleem kan verhelpen/oplossen?

    Alvast bedankt :):lol:

    [ Dit probleem heb ik pas 2 a 3 weken, hiervoor werkte beide websites perfect. ]
     
  2. Ze werken van hieruit (@Home) prima.

    Misschien een ban op je IP? Komt nog wel eens voor op game sites. Heb je kortgeleden een nieuw IP gekregen, of zelf stomme dingen gedaan?
     
  3. Nee helemaal niets, en zouw ook wel toevalig moeten zijn op 2 pc's ip banned op de verschillende websites, op de zelfde dag :roll:

    maar hoe kan ik een nieuw ip adres krijgen dan? mischien dat dat zouw kunnen helpen.
     
  4. Doman

    Doman Forum Member

    Berichten:
    2.675
    Ziggo:
    Internet & Televisie
    Gebied:
    fZiggo
    Meer...
    Lid geworden:
    20 sep 2005
    Als je een router gebruikt kun je hierin het mac adres veranderen en daarna je modem aan/uitzetten.
    Je zult dan een nieuw IP krijgen.

    Zo doe ik het altijd bij Multikabel/Ziggo :wink:
     
  5. ok ik heb een router, hoe doe ik dat dan? via de computer, of moet ik iets in het echt doen?, sorry hoor ik ben niet zo heel goed in die dingen.
     
  6. Ik heb het net even voor je gecheckt en inderdaad kom ik ook niet op die sites. Via een proxy kwam ik er wel op. Mogelijk dat er een routing probleem is vanuit ons gebied. Ik zit ook in Den Haag, in het postcode gebied 2562. Je zal Ziggo hiervoor moeten bellen.
     
  7. Ik kan wel op www.ijji.com en www.netgame.com komen. Alleen heb wel een soortgelijk probleem namelijk dat ik niet op de site van Ziggo kan komen. Dit is al vanaf het moment dat het Ziggo is geworden. Ik heb al contact met Ziggo er over gehad, maar dit was volgens hun niet mogelijk. Ik heb het probleem op alle computers. Facturen en gegevens bekijken moet ik ook op de zaak doen (via KPN).

    http://www.radiozenders.org/ziggo/geenziggo1.jpg

    http://www.radiozenders.org/ziggo/geenziggo2.jpg

    http://www.radiozenders.org/ziggo/geenziggo3.jpg

    http://www.radiozenders.org/ziggo/geenziggo4.jpg

    http://www.radiozenders.org/ziggo/geenziggo5.jpg

    http://www.radiozenders.org/ziggo/geenziggo6.jpg
     
  8. Hallo,

    Ik heb sinds donderdagavond een nieuw IP adres van Ziggo ontvangen, 94.210.xxx.xxx voorheen een Casema IP 83.84.229.235.

    Wan configuratie in router staat op DHCP, subnetmask = 255.255.252.0

    Voor mij zijn nu:

    http://www.torrentleech.org
    http://www.pussytorrents.org

    Onbereikbaar geworden, Network Timeout

    Zelfde geldt voor:

    http://www.ijji.com
    http://www.netgame.com

    http://www.ziggo.nl is vanaf hier wel bereikbaar

    Traceroute info:

    marc@ECLIPSE:~$ sudo tracert www.ijji.com
    traceroute to www.ijji.com (206.82.212.79), 30 hops max, 40 byte packets
    1 192.168.1.1 (192.168.1.1) 1.064 ms 1.542 ms *
    2 * * *
    3 * * *
    4 * * *
    5 * * *
    6 * adm-b2-link.telia.net (213.248.91.9) 9.187 ms 14.724 ms
    7 adm-bb2-link.telia.net (80.91.248.109) 14.553 ms 14.883 ms 15.544 ms
    8 ldn-bb2-pos7-2-0.telia.net (213.248.65.157) 23.419 ms 23.779 ms 23.964 ms
    9 ash-bb1-link.telia.net (213.248.65.210) 101.388 ms 101.681 ms 105.109 ms
    10 coxcable-ic-128352-ash-bb1.c.telia.net (213.248.102.138) 103.042 ms 103.211 ms 103.504 ms
    11 rsmtdsrj02-ge710.0.rd.oc.cox.net (68.1.0.189) 202.135 ms 202.470 ms 188.487 ms
    12 ip68-4-13-70.oc.oc.cox.net (68.4.13.70) 164.500 ms 164.333 ms 164.647 ms
    13 ip68-4-13-190.oc.oc.cox.net (68.4.13.190) 164.981 ms 159.679 ms 164.411 ms
    14 wsip-64-58-152-166.oc.oc.cox.net (64.58.152.166) 164.753 ms 161.250 ms 164.635 ms
    15 * * *
    16 * * *
    17 * * *


    Als ik een open proxy gebruik dan zijn alle 4 bovengenoemde sites wel gewoon bereikbaar! :evil:

    Ik heb al een ticket geopend bij Ziggo, ben benieuwd of dit ooit verholpen gaat worden. Zou het aan de subnetmask kunnen liggen? Nee toch, meeste andere web sites zijn wel bereikbaar, waarom juist deze niet :cry:

    http://ziggo-gebruikers.nl/forum/showthread.php?t=13191&page=5
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 16 sep 2008
  9. De volgende storingsmelding staat hierover op de Ziggo website:
     
  10. Goed dat de melding er nu staat, echter duurde het een week.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina