1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

splitsen van abonnementen over 2 smartcards

Discussie in 'Digitale TV - Algemeen' gestart door densing, 8 sep 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. ik heb 3 september een mail naar ziggo gestuurd maar tot op heden geen reactie. misschien dat forumleden mij wel kunnen helpen.

    Ik heb momenteel totaalpakket + eredivisie live + film1/sport 1.
    nu zou ik graag sport 1 + eredivisie live op de ene smartcard hebben en de rest op de andere. Hoe kan dit aangepast worden: heb al gebeld maar bij wachttijden van + 20 minuten houdt dit op, op mails wordt ook niet geantwoord etc etc. kan ik dit via een wijzigingsformulier doen en betaal ik dan niet dubbel voor film 1 + sport 1.

    weet iemand trouwens wanneer je je abonnementen zonder meerkosten op beide smartcards kan hebben? ik heb iets gelezen dat ziggo dit toe gaat passen
     
  2. Volgens woordvoerder van Ziggo, Gradus Vos, nog voor het einde van het jaar.
    BTW. Het kan mij niet snel genoeg ingevoerd gaan worden!... ;-)
     
  3. Het zijn inderdaad geruchten dat een exacte kopie van de kaart niets extra's moet gaan kosten (zoals voorheen bij multikabel € 0.50 per kopie van de eerste). Spijtig is het nu zo dat als je buiten het standaard pakket om per smart het abonnement betaald, misschien word dit binnenkort veranderd :).
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina