1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

verhuizing nr kpn naar ziggo?

Discussie in 'Telefonie - Vast' gestart door merlinx, 8 sep 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Intro. Ik heb sinds een week of 3 ziggo. All 1 extra als ik het goed heb. Begon al goed, mijn aanvraag was niet verwerkt en men kon niets terugvinden, uiteindelijk heb ik zeker een uur lopen bellen om te horen dat er niets in het systeem stond over mijn bestelling, had echter wel een mail ontvangen dat mijn bestelling gedaan was.

    Alles is dus weer opnieuw aangevraagd, de monteur kwam 3 uur eerder dan was doorgebeld (dat was dan weer goede service van dat doorbellen, maar waarschijnlijk gelegen aan het feit dat mijn bestelling niet was doorgekomen)

    Ik heb geen schriftelijk bericht ontvangen van de afspraak van de monteur, deze kwam 5 uur nadat meneer weer weg was.

    Enfin..goed begin zou je zeggen...ahum.

    Ik vraag me nu al bijna 3 weken af wanneer mijn oude kpn nr gekoppeld wordt aan ziggo zodat ik weer bereikbaar ben voor mensen op mijn vaste nr. Ik heb ongeveer 4 dagen geleden een mail gestuurd naar ziggo, maar tot op heden geen reactie.

    Ik begin me serieus af te vragen of mijn kpn abbo gewoon nog loopt en ik straks rekeningen ga missen (ben nl verhuisd naar een nieuw adres)

    Hoe krijg je in vredesnaam contact met die sicko's van ziggo? :mrgreen:

    Heeft iemand ervaring met hoe lang het duurt om een nr over te zetten?
     
  2. Bij ons geen probleem, binnen 9 dagen na aanmelding internet, en de nummer portatie binnen 3 weken, precies op de dag dat is aangegeven werkte het.

    Wellicht verstandig om eens na te vragen of alles goed is gegaan. Heb je wel een brief van de KPN ontvangen dat je nummer naar ziggo gaat?.
     
  3. hallo menno,
    zoals je kon lezen ben ik verhuisd en is dat dus geen optie

    @ mpleizr ik heb helemaal geen termijn gekregen over wanneer de nr verhuizing geregeld zou zijn en zeker geen brief van kpn gehad
     
  4. Oeps,

    Dan zit daar het probleem, ff ziggo bellen wat ze in het systeem hebben staan kwa gegevens, Je moet namelijk een schrijven hebben gehad van KPN dat ze opdracht hebben gekregen dat je telefoonnummer naar een andere provider verhuist.

    Wij kregen deze tegelijk met het aanmeldingspakket van Ziggo 4 dagen later. de week er op al verbinding.
     
  5. ik heb wel een verklaring opgestuurd naar ziggo over nr verhuizing.
    ff ziggo bellen...vooral dat ff is wel een behoorlijke understatement :cool:
     
  6. oke,

    even :wink: een vraagje,

    Heb je online een bestelling gedaan of telefonische?. Bij online gaat er regelmatig iets verkeerd.

    Het beste is gewoon even :oops: te bellen om te vragen wat er aan de hand is, Het zou niet de eerste keer zijn dat men het vergeet. Men kan dan alsnog dit in werking stellen
     
  7. eerst online, en die ging mis, en daarna een telefonische...tja ik denk dat ik er weer achteraan moet gaan bellen....
     
  8. Porteren wordt erg lastig als je KPN abo op een ander adres staat dan je Ziggo abo. Verschillende adresgegevens is voor KPN een reden om de overname te blokkeren. Waarschijnlijk gaat het pas werken wanneer je je KPN abonnement naar je huidige adres hebt laten verhuizen (met de bijbehorende kosten van dien).

    Goedkoopste oplossing is je huidige Ziggo nummer door te geven aan je familie en vrienden. Als je het nummer niet weet, kun je het achterhalen door even met je Ziggo lijn naar een mobiel te bellen, nummer komt dan in beeld.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina