1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Klachtbehandeling/Bereikbaarheid Techn Hulpdienst

Discussie in 'Internet - Email' gestart door jdeswart, 8 sep 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Het IP-adres van Orange.nl wordt al ruim een jaar geblokkeerd door US-mailprovider ATT en al haar mailservers. (Error 550 etc., doorgifte Bulk Spam door Orange.nl) Alle mails aan ATT-klanten komen dus onafgeleverd retour bij de afzender
    Klachtbevestiging van Orange cableabuse ( slechts na dreiging met maatregelen) met belofte de blocks te laten opheffen ontvangen pas op 20 maart j.l. Daarna niets meer gehoord.
    Bij Casema, nu Ziggo, Techn.Hulpdienst,als men die al aan de lijn krijgt via o900-1884, belooft men voor de zo-veelste maal e.e.a. aan te pakken, terug te bellen etc. geen enkele toezegging wordt in deze nagekomen. Wanprestatie !
    Een zeer slechte organisatie, evenals online.nl ondanks al haar commerciele bla-bla kreten op websites en TV, totaal niet geéquipeerd voor wat zij pretenderen te zijn en te doen !
    Bovendien, wanneer krijgt deze Techn.Hulpdienst eindelijk een eigen tel.#opdat men niet via een algemeen klantservicenr. bij klachtna-vraag eerst alle 'menu's' hoeft door te worstelen om uiteindelijk te moeten aanhoren dat de wachttijden te lang zijn en men maar op een ander tijdstip terug moet bellen ? Ergernis verhogend. En maar moeten blijven bellen -op eigen kosten- terwijl Orange heeft toegegeven dat de klacht van ATT bij haar ligt en de oplossing daarvan via Casema/Ziggo aan haar Orange, nu online.nl, is
    Nogmaals een zeer slechte organisatie. Aan de wijze van klachtbehandeling met terug-koppeling harerzijds herkent men een goed bedrijf.
    Zo snel mogelijk weg daar, maar naar welke alternatieve 'betere' en bereikbare provider?

    J. de Swart,
    Zeist.
     
  2. En met een gratis mailadres bij Gmail ben je uit de problemen :wink: !
     
  3. Ziggo Klachtbehandeling / Bereikbaarheid Techn. Hulpdienst

    g-mall, vriend Menno, is uiteraard ook mijn tijdelijke 'oplossing'
    Echter wel-tijdelijk. Een wanprestatie leveren terwijl contractueel anders vast ligt en waarvoor ik betaal ontvlucht ik niet doch bestrijdt haar.Te meer daar honderden, wellicht duizenden met hetzelfde euvel worstelen.
    Moet ik soms mijn briefpapier- en visitekaartjes wederom wijzigen door zo'n aanleiding?
    Dit soort 'vluchtgedrag' is niet het mijne en ik vertrouw dat dit forum voor een andere aanpak van Ziggo bestemd is . Een echte.

    J. de Swart,
    Zeist
     
  4. Volgens mij wordt je zeer binnenkort toch omgezet van Orange naar Ziggo en krijgt dan ook een andere mailserver, met een ander IP, dus dan is je probleem ook gelijk opgelost denk ik.
     
  5. Hi!

    Binnekort ben je over op de mailserver van Ziggo, ik neem aan dat je probleem dan opgelost is. We hebben ieg geen issues met ATT voor zover wij weten...

    Apart dat je provider (Orange/Online) daar niet op reageerd verder.

    bye,
    Raymond.
     
  6. Hi!

    Correct.

    Bye,
    Raymond.
     
  7. Hi!

    Als je daar een wanadoo adres op hebt staan en je zit via cable, zou ik zowieso mijn kaartjes maar op gaan maken. Dat adres vervalt binnen niet afzienbare tijd.

    Bye,
    Raymond.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina