1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

mail is al vlug spam

Discussie in 'Internet - Email' gestart door marivermeer, 8 sep 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. ziggo op dit forum

    Ik dacht dat er ook medewerkers van ziggo mee lezen, waarom wordt er dan niet op gerageerd als er zoveel klachten zijn

    NEE ZIGGO DE FOUT LIGT NIET BIJ DE KLANT !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Als dat wel is, hebben jullie veel domme klanten.

    En het is inderdaad zo dat het alleen is als je op beantwoorden klikt, en dan bij bepaalde personen.

    ZIGGO wakker worden, we betalen voor een dienst die u maar gedeeltelijk leverd !!!!!!!!!!!!!!!!

    DUS ACTIE GRAAG
     
  2. Inderdaad lezen er wel eens medewerkers van Ziggo mee en er worden ook wel eens problemen door hun opgelost.
    Prima, maar eigenlijk is dit bullshit.
    Een goed functionerende helpdesk zou deze problemen moeten oplossen, maar ja.........................................:roll:
     
  3. Begint me nu toch de keel uit te hangen.
    Kan al de hele avond geen mail versturen. (dit bericht is ongewenste email en wordt niet verzonden)
    De beroemde fout 550.

    Z I G G O W A K K E R W O R D E N ! ! !

    Ik betaal voor deze dienst en wens er dan ook gebruik van te maken.
     
  4. Ik deel in je frustratie :)

    Bij mijn ouders is het probleem enigzins opgelost. Heb jij toevallig een plaatje bij je mail in staan? Of een achtergrond? Dat zou namelijk nog een reden kunnen zijn. De achterong wordt meegestuurd als verborgen bijlage. Als deze ook nog eens een verboden naam heeft zegt het spamfilter nog eerder Nee.

    Dus als je hier gebruik van maakt kan dat nog een oplossen zijn, maarja, ziggo is echt :censored::censored::censored: bezig.
     
  5. Hi!

    Probeer het eens via smtp.ziggo.nl ?

    Bye,
    Raymond.
     
  6. Hi!

    Op het moment worden de mailservers bij de oude @home klanten vervangen. Dus kijk even of je verschil ziet al.

    Bye,
    Raymond.
     
  7. Dit gaat wel, maar wil niet te vroeg juichen, bij de @home-servers ging het ook wel eens goed....................
     
  8. Hi!

    Ik zie geen postings van Multikabel klanten waar dit al een jaar of 6 in gebruik is. ... maar laat maar weten hoe het de komende dagen gaat.

    :applause:

    Bye,
    Raymond.
     
  9. Laat ik wel weten, maar wat kan ik nu invullen bij de pop3?
    pop3.home.nl werkt niet. Staat dus nog op mail.home.nl
     
  10. Hi!

    Zou ik gewoon laten zoals het is? Alleen smtp kun je nu mee testen rest gewoon zo laten hoor. ...

    Bye.
    Raymond
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina