1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

mail is al vlug spam

Discussie in 'Internet - Email' gestart door marivermeer, 8 sep 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Heb al 2x mijn profiel verwijderd en opnieuw aangemaakt, zelfde resultaat.
     
  2. geen resultaat

    Ook hier paar keer account opnieuw aangemakt zonder resultaat
     
  3. Beste mensen,

    Mijn ouder hebben exact hetzelfde probleem ben ik bang. Wat mij alleen treft als "raar" is dat mijn vader prima mailtjes kan versturen en ontvangen, hoe groot of klein ze ook zijn. En geen enkele mail van mijn moeder verstuurd kan worden. Elke mail geeft aan: "550" oftewel SPAM. Mijn ouders gebruiken allebei Outlook express en toch heeft maar 1 emailadres dit probleem.

    We hebben een paar keer contact gehad met @home of ZIGGO (maakt ook niet uit, het blijven eikels). En telkens wordt verteld dat het probleem bij ons ligt. Ondanks dat het HUN server is die dit als resultaat geeft.

    Om de problemen voor mijn moeder op te lossen heb ik een gmail account voor haar aangemaakt. Vandaag wil zij een mail de deur uit doen om iedereen om de hoogte te stellen van haar emailadres wijziging, en ALLE geadresserden die @home/Ziggo hebben geven een mail-delivery error aan. De welbekende 550 code.

    Is hier nou werkelijk niets aan te doen?
     
  4. Werd mij ook verteld in juli en dan is voor @home/Ziggo de kous af.:evil:

    Staat zeker op bladzijde 1 van hun "error handling" boek. Het ligt aan de klant!

    In mijn abonnement zit ook email en dan wens ik er ook gebruik van te maken.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 14 sep 2008
  5. Dat staat ZEKER op de eerste bladzijde. Vriend van me werkt bij dat callcenter en die zegt inderdaad dat ze dat zo'n beetje elke eerste keer doen.
     
  6. Geen resultaat!
     
  7. Spam

    Ook ik heb het zelfde probleem, echter alleen maar als ik één bepaalde afzender wil antwoorden, waarbij ik de knop "beantwoorden" gebruik.
    Stuur il naar hetzelfde mail adres een gewoon bericht is er niets aan de hand.
    ALOBA
     
  8. kan je zo een zelfde bericht wel via de webmail versturen behorende bij het gebruikte account in Outlook?
     
  9. Ja maar dat heeft er dus niets mee te maken. Ik heb net gehoord van die vriend van me dat dat voor de klant logisch klinkt. "Oh maar als je wel via webmail kan versturen is het een lokaal probleem". En dus denkt de klant.. Oh het ligt aan mij.. Nee dus. Hun server, HUN fout.
     
  10. je mening is duidelijk.

    Veel succes met je probleem.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina