1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

mail is al vlug spam

Discussie in 'Internet - Email' gestart door marivermeer, 8 sep 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Is dat niet een melding van je eigen mailprogramma ?
    Laat anders eens zo'n foutmelding zien hier (compleet met headers graag)
     
  2. Ik heb exact hetzelfde probleem. Na het verzenden krijg ik het volgende bericht:

    Uw bericht heeft enkele of alle geadresseerden niet bereikt.

    Onderwerp: xxx
    Verzonden: 12-9-2008 18:36

    De volgende geadresseerde(n) zijn niet bereikt:

    'xxx@xxx.com' op 12-9-2008 18:36
    550 Dit bericht bericht is ongewenste email en wordt niet verzonden. (201)

    Iemand een oplossing?
     
  3. Ik heb de spamfilter van @home inmiddels uitgezet, over 2 uur maar eens kijken of dat helpt...
     
  4. Ik heb al enkele weken hetzelfde probleem. Laatste keer had ik dan wel iemand aan de lijn die alles geprobeerd heeft om het op te lossen (dat lijkt wel vooruit te gaan bij Ziggo) maar niks mocht baten.

    Bijgevoegd de melding die ik best vaak krijg wanneer ik een reply doe:
    [​IMG]
     
  5. Dit is dezelfde melding die ik ook vaak krijg. Niet alleen bij een reply maar vaak ook bij een "gewone" mail
     
  6. De spamfilter van @home inmiddels uitgezet, maar helpt niks. Ook Thunderbird geïnstalleerd en via de webmail iets verstuurd maar ook daar wilt het maar niet mee lukken.

    Zit dus denk ik niks anders op dan maar een ander email adres te nemen :').
     
  7. Of het nu echt alleen aan het woordje 'Re:' ligt? Als ik een nieuw bericht maak en gewoon verstuur naar diegene, dan lukt het wel gewoon. Vreemd allemaal.
     
  8. Ik heb er niet bij elk email adres last van. Ik kan gewoon naar gmail adressen bijv. berichten sturen. Vandaag kreeg ik die 550 error bij een bepaald email adres voor het eerst, terwijl ik gisteren nog gewoon berichten naar dat email adres kon sturen.

    Aanvankelijk dacht ik dat het misschien nog met de opmaak van het bericht te maken had. Omdat de persoon nogal zo nu en dan grote rode letters schrijft met verschillende grootte's en lettertype's, en de opmaak heeft dus nogal wat weg van de gemiddelde spammail. Misschien dat die spamfilter het dus als spam zag en het email adres zo op een zwarte lijst heeft gezet? Zou zoiets mogelijk zijn?
     
  9. Niet alle adressen

    Exact diezelfde melding heb ik hier.
    Het is niet altijd zo, ik kan naar sommige wel terug reageren en naar anderen weer niet.
    Ben benieuwd wat het is.
    De start van dit topic is weer even geleden dus ben benieuwd of er een oplossingsantwoord komt.
     

  10. Gebeurt dit ook als u uw mailprofiel opnieuw aanmaakt?
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina