1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Telefoonstoring

Discussie in 'Telefonie - Vast' gestart door Henk Vlug, 7 sep 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Inderdaag Unknow telefoon werkt weer als van ouds.
    Telefoon in kwestie is van een gehandicapte dame wie mij (als mantelzorger) dit liet weten via haar GSM
    Haar vaste lijn was al ruim 24 uur geblokkeerd en zij raakte licht in paniek, maar nogmaals werkt nu weer als van ouds.
    Unknown je bent een schitterend figuur wie een gehandicapte dame heel erg blij en gelukkig heeft gemaakt, nogmaals heel hartelijk bedankt voor je inspanning

    Henk Vlug
     
  2. Daar doen we het voor, hartstikke mooi dat het weer werkt zoals het hoort te werken!
     
  3. En nu heb ik een telefoon storing, uitbellen gaat prima, maar als iemand ons belt werkt het niet, als ik mezelf met de mobiel bel dan hoor ik die 3 tonige toon van onbekend nummer.
     
  4. 1971Gr *** heeft al 4 dagen geen telefoon zowel inkomend als uitgaand op storingsmeldingen wordt niet gereageerd.
    1974Bj *** en 1974WX *** hebben vanaf vanmorgen 8-9 geen telefoon meer zowel ingaand als uitgaand. Storingsmeldingen zijn gedaan maar ook daar zal wel niet op gereageerd worden
    vr gr
    André Christiaans

    mod : Adres gegevens weggehaald
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 8 sep 2008
  5. Even een update van mijn telefoon storing.
    Ik kan niet gebeld worden, als ik per mobiel mijn nummer bel dat krijg ik zo'n drietonige toon, mijn vader belde mij en die kreeg een in gesprek toon (?)

    Ik heb de helpdesk gebeld, hij heeft alles nagelopen en niets kunnen vinden, ik moest de modem resetten, eerst de telefoon stekker uit de modem, dan de modem 30 seconden van de stroom, modem weer aan de stroom, als alles is uitgeknipperd dan de telefoon aansluiting er weer in, helaas werkte dit niet en mocht ik weer terugbellen (ik had een referentie nummer gekregen)

    Weer bellen, volgens de helpdesk medewerker was de modem niet goed gereset, want de update voor de telefoon verbinding is niet goed gegaan.
    Ik heb hem verteld dat ik de reset zo heb uitgevoerd zoals hij het me verteld heeft.

    Het werkt dus nog steeds niet, de modem blijkt een soort update uit te voeren als je de telefoon stekker er in steekt?

    Hij heeft het bij de technische dienst neergelegd en ik heb weer een referentie nummer gekregen.

    Uitgaande gesprekken kan ik wel uitvoeren.

    We zien wel hoe dit afloopt...
     
  6. 1602 heeft ook geen telefoon.
     
  7. hmm hier wel gewoon hoor
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina