1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

wanadoo free email adres: error : Pop werkt alleen als u via Online inbelt.

Discussie in 'Internet - Email' gestart door hihihi, 7 sep 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Er is een probleem opgetreden tijdens het aanmelden bij de e-mailserver. Uw wachtwoord is geweigerd. Account: 'pop.wanadoo.nl', Server: 'pop.wanadoo.nl', Protocol: POP3, Reactie van server: '-ERR POP werkt alleen als u via Online inbelt. Gebruik webmail', Poort: 110, Beveiligd(SSL): Nee, Serverfout: 0x800CCC90, Foutnummer: 0x800CCC92

    heb nu 6x inlog o.****@wana o****@wana dan orange en zelfde op online, en op alle 6 het zelfde ww

    waarom met en zonder puntje tussen de o en de rest komt omdat ik begonnen ben met wanadoo/cable (maar dat ging zo langzaam dat inbellen met 56k modem sneller was) toen overgestapt ben op adsl en nu 5 jaar alweer op kabel zit, bij overstap van adsl naar kabel kreeg ik dus het puntje erbij.
     
  2. Hi!

    Die melding is een van een freemail account. Dat het in jouw beleving anders is zul je met Online moeten overleggen. Maar die account is echt een freemail adres. En die kun je nu alleen nog via webmail benaderen.

    Bye,
    Raymond.
     
  3. Hebben die freemail adressen ook geen optie om alle mail door te laten sturen? In dat geval kun je de mail naar een (straks) ziggo emailadres door laten sturen misschien ?
     
  4. Hi!

    Nope, freemail kun je mee webmailen en voor zover ik weet heeft Online/Orange de optie om dit te laten forwarden ook disabled.

    Bye,
    Raymond.
     
  5. Dit onderwerp geeft me steeds het gevoel dat ik domme vragen stel.
    Maar aan de andere kant is me verteld dat er geen domme vragen zijn.
    Dus hier nog een.
    Raymond, ik hoop dat er nog iets van je geduld over is :-)

    Vandaag een brief gekregen van ziggo.
    Daarin staat dat deze maand, october, het orange/online deel word over genomen door ziggo.

    Voor de helderheid een paar vragen:

    Dus dan hebben we NIETS meer te maken met orange/online ?

    Wat gebeurd er met de free mail accounts ?
    Gaan ze ook naar ziggo ?
    Zo ja, gaat ziggo dan het weer mogelijk maken om de free mail accounts met pop te gebruiken ?

    Ik had/heb een wanadoo easy abo, daar kon je een of meer extra email adressen bij maken. Dan bedoel ik niet de free mail accounts.
    Is het mogelijk om een free mail account om te zetten in een extra email adres bij mijn gewone, nu ziggo, abo ?
    Dan ben ik voor altijd af van de aparte status free mail accounts steeds blijken te hebben.
    Daar zou ik zo blij mee zijn, heb nu een beetje een identiteits crisis, ze hebben m'n vertrouwde email adres afgenomen, EEEKKK :-) . (behalve via webmail dan, maar dat is onhandig)

    Mijn complimenten aan ziggo voor dit forum en de deelname van de ziggo deskundigen aan dit forum.
    Veel handiger zo.

    hihihi.
     
  6. Hi!

    Geen punt!

    NA de migratie heb je alleen nog met Ziggo te maken. De free accounts is iets van Online/Orange zelf. Staat ook als apart puntje op de helpdesk page:

    <LI class=open onclick="setFAQ(this, '')" xmlns:str="http://exslt.org/strings">Waarom kan ik geen e-mail meer van mijn Orange Free e-mailadres via POP3 halen?
    • Toen je kabel internet verbinding nog deel uit maakte van het Orange netwerk was het ook mogelijk om mail van je Orange Free e-mailadres te poppen via je kabelverbinding. Helaas is dit in de nieuwe situatie niet meer mogelijk. De gratis @orange.nl, @wanadoo.nl en @online.nl e-mail adressen werken alleen nog via webmail of via een telefonische inbel-verbinding van online.nl Krijg je bij het ophalen van de e-mail een foutmelding op je wachtwoord, maar kun je je wel aanmelden op http://www.online.nl/webmail dan heb je zo’n gratis e-mailadres. Deze e-mailadressen zijn geen onderdeel van de Ziggo service.
      Klik hier voor Online webmail om je Orange Free e-mailadres te benaderen.
    <LI class=open onclick="setFAQ(this, '')" xmlns:str="http://exslt.org/strings">Hoe kan ik herkennen of het om een Orange Free e-mailadres gaat ?
    • Indien je via http://www.online.nl/webmail ingelogd bent dan kun je bij een Orange Free e-mailadres alleen je mail ophalen. Bij een Orange Cable e-mailadres is het ook mogelijk om de mail door te sturen (forwarden).
    <LI class=open onclick="setFAQ(this, '')" xmlns:str="http://exslt.org/strings">Wordt mijn Orange Free e-mailadres ook gemigreerd?
    • Orange Free e-mail is een dienst die je bij Orange afneemt. Deze dienst staat verder los van je Orange Cable abonnement en zal niet mee gemigreerd worden naar Ziggo.
    Zie ook: http://www.ziggo.nl/orange/

    Is dat wat je bedoeld?

    Bye,
    Raymond.
     
  7. Ja.
    Bedankt.

    En snik snik, ik ben mijn geliefde email adres kwijt :-(

    :-)

    Wel gaaf dat er bij ziggo gelijk een spam en virus filter gratis bij zit.

    hihihi.
     
  8. Joepie :-)
    Ik heb de nickname nu bij ziggo.nl
    Identiteits crisis voorbij :-)
     
  9. Hi!

    Eeien je nick op het forum zou ik@hahah.nl wel toepasselijk zijn :frons:

    Bye,
    Raymond.
     
  10. De FREE WANADOO email adressen welke nog bij online.nl zitten, kunnen nu met forward naar een ander email adres gestuurt worden, wat je wel kunt poppen.

    Forward instellen via de mail filters.
    En als text waarop gefilterd word een * invullen.

    Het lijkt bij mij te werken.
    Hoewel ik het wel een beetje verdacht vind dat schijnbaar 100 % van de spam uitgefilterd wordt, en niet geforward word.
    Zijn de spam filters zo goed ? Hmm.

    hihihi.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina