1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

wanadoo free email adres: error : Pop werkt alleen als u via Online inbelt.

Discussie in 'Internet - Email' gestart door hihihi, 7 sep 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Ik heb exact hetzelfde probleem

    Ook ooit in de jaren negentig een free account bij wanadoo aangemaakt, Krijg inderdaad sinds een week geen contact meer met een pop-server via mijn normale mailadressen. Klachten via 0900-1884 worden automatisch gekilld nadat je voor de tweede keer je postcode intikt. Je krijgt een ingesprektoon! Hoe arrogant kun je zijn?
    Online helpdesk verwijst naar Ziggo. En Ziggo laat het vet afweten. Ik ben al meer dan tien jaar een goed betalende klant van deze toko (Casema/Wanadoo/Orange en dan nu Ziggo of is het Online? In ieder geval zijn beide bedrijven - of is het een bedrijf? - niet aanspreekbaar en blinken hun websites uit in vaagheid! Volgens mij is dit voldoende reden om per direct een contract te verbreken wegens in gebreke blijven van bij het leveren van de aangegane verplichtingen!

    m.vr.gr/ michel











    o
     
  2. Hi!

    Het leveren van de verplichting van een gratis mailbox waar je geen contract voor hebt? Suc6!

    Ik begreep overigens dat Online het probleem van de gratis accounts ging fixen. Of dat inmiddels al gebeurd is weet ik niet, heb je het probleem nog steeds. Ik kan bij Online (wat een ander bedrijf is) wel even voor je navragen.

    Bye,
    Raymond.
     
  3. Raymond,

    Ik heb wel degelijk een contract voor mijn gewone account en daar betaal gewoon voor een het gebruik van een popserver is een onderdeel van. Bovendien gebruik ik dat vrije adres al jaren niet meer. Als jij dat voor mij oplossen prima! Maar ik heb het gevoel dat ik iedere keer wordt afgezeken en dat maakt me erg boos.

    m.vr.gr.

    Michel
     
  4. Hi!

    Wat werkt er niet aan je gewone account dan? Want alleen de free accounts kun je niet ophalen met een nieuw IP adres, de oude wel. Dus weet je echt zeker dat het om een 'gewone' account gaat?

    Wat is de melding die je krijgt op die account?

    Bye,
    Raymond.
     
  5. Online trouble

    Kennelijk zit er iets goed fout in de database van Online want als inlog zie eerst staan dat ik free account heb en in het tweede scherm staat dat in broadband premium aansluiting heb. Zowel Online als Ziggo weigeren hier iets aan te veranderen. Dus het is een beetje kastje->muur->Kastje etc.
     
  6. Hi!

    Daar -KAN- Ziggo ook niets aan veranderen. Online is geen Ziggo en Ziggo is geen Online. Je mail loopt via Online, dus als je daar issues hebt, niet aan Ziggo vragen, dat helpt niet.

    Bye,
    Raymond.
     
  7. Dat zou mooi zijn.

    Bij mij bestaat het probleem nog.

    Zou ik zeer waarderen.

    Je zei dat Online geld verdiende als we inbellen.
    Ik bel niet in, ik doe het nu via webmail.
    Dat doen waarschijnlijk velen, dus verdienen ze er weinig mee.
    Wie met een cable aansluiting gaat een telefoon modem installeren alleen om mail op te halen ?
    Zeer weinigen.

    Hihihi.
     
  8. Ook al is dit probleem veroorzaakt door Online, toch is het ook een zaak voor Ziggo.

    Door de problemen met Online ben ik me veel meer gaan afvragen of ik over zal stappen naar een andere provider.
    Dan ben ik weg bij Online.
    En daarmee ook weg bij Ziggo.

    Het is een beetje duivelse symbiose tussen Online en Ziggo.
    Ziggo word deels bestraft voor de fouten van Online.

    Hihihi.
     
  9. Hi!

    Je gaat binnenkort toch al weg bij Online, overname -> Ziggo enzo. Dus of je zelf opzegd of niet, bij Online ga je toch al weg, ook als je niks doet.

    Bye,
    Raymond.
     
  10. Ik heb inmiddels met Online gebeld, zij nemen tenminste de telefoon op :applause: in tegenstelling tot Ziggo, die al 2 weken de hoorn erop gooien na het voor de 2e keer invoeren van m'n postcode :evil::evil::evil:. Komt zeker omdat het online nummer niet lokaal tarief is.... Enfin, de helpdesk van Online beweert dat Ziggo hun mail blokkeert. Dus ik moet bij Ziggo zijn en ik ben weer terug bij af (te weten het kastje).

    Ik weet dat ik ooit ben begonnen met een free account, maar inmiddels heb ik al jaaaren een cable account waar ik best substantieel voor betaal. Dat geeft mij ook recht op een "volwaardig" e-mail adres, maar dat zou dan @ziggo.nl worden en dat is toch wel vervelend... Ben na 10 jaar best gehecht geraakt aan m'n e-mail adres... Is het niet mogelijk om aan mijn goeie ouwe wanadoo adres de rechten te verbinden waar ik recht op heb, gegeven mijn abonnement bij Ziggo? :rolleyes: Raymond, jij lijkt er verstand van te hebben, dat moet toch kunnen? We kunnen immers ook mensen op de maan zetten... :grin:
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina