1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Uitbreiden en activeren abonnement

Discussie in 'Digitale TV - Algemeen' gestart door Henry01, 6 sep 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Bereikbaarheid Ziggo

    Ook ik heb een soortgelijke ervaring met ziggo.
    Storing in Digitaal tv signaal. NL1 2 en 3 niet te ontvangen..na ca 12 telefoontjes waarvan er ca 6 na 10 min werden verbroken en resterende welke onnodig lang duren om dat alles volgens protocol moet lopen. reset je tv voor 1 minuut enz enz reset vervolgens voor 1 uur. bla bla .. nee ligt aan smartcard... vervolgens weer aan kabel. dus nieuwe kabels gekocht. nog steeds zelfde klacht.al met al een extra lelefoonrekening van 22 euro...ik ben het spuugzat . stap over
     
  2. Wat had jij dan graag als oplossing gezien?
     
  3. Nee nog steeds niks..

    De 12de heb ik gebeld en werd me gezegd dat het afgelopen weekend geregeld werd.
    Dus niet ik heb de 12de 2 mailtjes gekregen. Antwoorden op mailtjes van..ff spieken 07-09. gestuurd aan Home en aan Ziggo
    Eerst schrijven ze dat ik 6-9 pas heb aangevraagd..(ahum lees mijn eerste postings!) en schrijven ze:
    Geachte heer ......,
    Naar aanleiding van uw e-mail informeren wij u als volgt.
    U heeft op 6 september 2008 een bestelling bij ons geplaatst voor een abonnement op het keuzepakket Kids.
    Door werkzaamheden ter verbetering van ons administratieve systeem, is het helaas niet mogelijk uw bestelling direct door te voeren.
    Het door u bestelde product zal daarom rond 30 september 2008 worden geactiveerd.
    Heeft u nog vragen, dan kunt u ook terecht op onze online help via http://help.ziggo.nl/.
    Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.
    Met vriendelijke groet,
    Ziggo
    Afdeling Klantenservice
    Behandeld door: *******

    Vervogens krijg ik dus de tweede reactie:
    Geachte heer ...,
    Wij bieden u onze excuses aan voor de lange tijd die het beantwoorden van uw e-mail in beslag heeft genomen. Naar aanleiding van uw e-mail informeren wij u als volgt.
    U heeft op 7 september 2008 een wijziging in uw abonnementen van TV Digitaal doorgegeven.
    Door werkzaamheden ter verbetering van ons administratieve systeem is het helaas niet mogelijk om uw wijziging meteen door te voeren.
    De abonnementen op Keuzepakket Kids zullen in de tweede helft van september aan uw beide smartcards worden toegevoegd. De definitieve datum vindt u terug in de bevestigingsbrief of e-mail die u dan van ons ontvangt.
    Heeft u nog vragen, dan kunt u ook terecht op onze online help via http://help.ziggo.nl/.
    Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.
    Met vriendelijke groet,
    Ziggo
    Afdeling Klantenservice
    Behandeld door: ***********

    En vandaag krijg ik de volgende mail: ractie op een mailtje die ik 10-09

    Geachte heer/mevrouw,
    Naar aanleiding van uw e-mail informeren wij u als volgt.
    U heeft op een wijziging in uw persoonlijke gegevens doorgegeven.
    Door werkzaamheden ter verbetering van ons administratieve systeem, is het helaas niet mogelijk om uw wijziging meteen te verwerken.
    De verandering in uw gegevens zal rond 24 september worden verwerkt. De definitieve datum vindt u terug in de bevestigingsbrief of e-mail die u dan van ons ontvangt.
    Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.
    Met vriendelijke groet,
    Ziggo
    Afdeling Klantenservice
    Behandeld door: **********

    En dan zeggen ze:
    Ziggo is een innovatieve en betrouwbare leverancier van (digitale) televisie en radio, internet en telefonie via de kabel.
    :shock::shock::shock::shock::shock::shock::shock::shock::shock::shock::shock::shock::shock::shock::shock::shock::shock::shock::shock::shock::shock::shock::shock::shock::shock::shock::shock::shock::shock::shock::shock::shock::shock:

    Is toch een kwestie van een knop omzetten? De telefonsiche helpdeskmedewerker verzekerde me dat een andere afdeling het wel binnen 48 uur geregeld kon hebben. Ach ja..we :censored: wachten
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 15 sep 2008
  4. Beetje jammer dat je de namen van de betreffende medewerkers niet ff wegstift. Deze vragen er niet om dat hun naam in de media komt.

    Beetje respect plz.
     
  5. Ok mod-2 :cool:
     
  6. Done.....

    (dit soort dingen mag je ook melden via het [​IMG] knopje, dan worden moderators geinformeerd, wij zien ook niet altijd alles direct)
     
  7. [offtopic]
    Nah, ik wilde de publisher zelf nog de mogelijkheid geven om de namen weg te stiften....ten tijde van mijn schrijven was diegene nog online, but thanks anyway.[/offtopic]
     
  8. De antwoorden zijn tegenstrijdig. Er zijn meer reacties van andere gebruikers, die ook verschillend geinformeerd zijn. Ik wil proberen morgen meer duidelijkheid te krijgen over de wachtijd voor mutaties voor de klanten die gemigreerd zijn. Alle @home klanten worden namelijk gemigreerd in de nieuwe ziggo klant informatie systemen. De gehele migratie vraagt ruim 4 weken en vindt in 4 batches plaats. De vraag hierbij is of gewacht wordt totdat iedereen gemigreerd is (max 4 weken), alvorens migraties doorgevoerd worden of dat er alleen tijdens de batch (~ 1 week) migratie geen mutatie mogelijk is.
     
  9. :pompom: Ik heb eindelijk m'n kidspakket... :pompom:

    Is het geen feest? :applause::applause::applause::pompom::pompom::pompom::mrgreen:

    Wat is Ziggo toch een geweldig bedrijf...:roll::wink:
     
  10. oeps sorry over het hoofd gezien, mijn oprechte excuses hiervoor! ook mijn excuses aan de betreffende medewerkers van Ziggo.
    Ik neem het de individuele werknemers van Ziggo niet kwalijk en misschien mag ik meer begrip tonen voor Ziggo aangezien het toch een uitzonderlijke situatie bij Ziggo is.
    Ik ben er wel van overtuigd dat men bij Ziggo wel hun best doen om de situatie te verbeteren.

    enne Oldskool, had je bericht niet gelezen anders had ik het zelf gedaan. Wellicht online, maar niet altijd achter het scherm...
    ...mods thanks!
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 16 sep 2008
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina