1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Uitbreiden en activeren abonnement

Discussie in 'Digitale TV - Algemeen' gestart door Henry01, 6 sep 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. update "HELP!"

    Ik heb weer geprobeerd te bellen, en alweer 35 minuten in de wacht! Dus alweer opgehangen. Online wordt ik doorgestuurd naar de @home site. Daar geprobeerd online een klachtformulier in te vullen. Nope, helaas hij doet het niet. Dus nu maar weer een mailtje gestuurd.
    Tja ik weet het ook niet meer. Nu dus al 10 dagen aan het wachten op uitbreiding met Kids pakket op 2 kaarten. !Iemand van jullie nog slimme tips???
     
  2. Ik heb zaterdag film1 als uitbreiding aangevraagd. Ik moest diezelfde dag toevallig ook nog bellen voor wat anders, dus meteen de vraag maar gesteld hoelang het duurt. Dit zou 48 uur zijn. Aangezien ik het vandaag nog niet had heb ik net weer gebeld, en blijkbaar is het normaal dat het aanvragen via internet niet werkt, want ook mijn bestelling is niet aangekomen. Wel een bevestiging mail gehad. Nu heeft de dame aan de telefoon mijn bestelling wel alsnog doorgevoerd, maar ze gaf tegelijk aan dat 48 uur eigenlijk nooit gehaald wordt, ga maar uit van een week.

    De wachttijden vielen mij beide keren erg mee moet ik zeggen, zal allebei ongeveer 5 minuten geweest zijn.

    Maar ik moet toegeven dat er wel een hoop veranderd is ten opzichte van multikabel. Ik heb daar 2x een wijziging gedaan. De eerste keer was internet, dat was na opgeven op de service site onmiddelijk doorgevoerd. De tweede keer was het een smartcard wijziging. Dat heb ik telefonisch laten doen en ook dat was per direct geregeld. Beetje typisch dat Ziggo het dan niet kan, je zou zeggen dat hun dezelfde technieken nu in huis moeten hebben.

    Goed, laat ik verder niet teveel gaan klagen, het is pas de eerste keer dat ik Ziggo nodig gehad heb, dus een beetje vroeg om al te gaan piepen :)
     
  3. PB-tje naar webcare_Geoffrey of anders email naar support@home.nl subject webcare
     
  4. aanmelden

    Heb hetzelde probleen gehad bij het aanmelden van mijn hd-pakket,maar probeer eens optie 4 te selekteren als je belt[wijzigingen doorgeven]toen was het bij mij in 5min gepiept!
     
  5. Ik heb vorige week woensdagavond met Ziggo gebeld (blijkbaar kan het niet meer via internet) om film1 te bestellen. Mij werd verteld dat het binnen 2 weken geregeld is. Dus misschien dat het bij jullie ook zo is? Ik had gehoopt dat het eerder zou zijn dan de 2 weken maar op dit momet heb ik het jammer genoeg nog niet. Zal wel volgende week woensdag worden.
     
  6. Tsja, ik moet zeggen dat ik niet echt mag klagen. Zoals gezegd heb ik gisteren gebeld en vandaag is film1 al actief! Dus blijkbaar is het toch wel nuttig om aan de telefoon te blijven hangen, of ik heb gewoon geluk. Tot nu toe mag ik nog niet klagen over ziggo, al begrijp ik wel dat dit niet voor iedereen geld helaas.
     
  7. schot in de zaak

    Yep er komt schot in de zaak. Nee nog steeds geen Kids pakketten, maar wel vrij snel langs het gecompliceerde inbel-menu gekomen en vrij snel met iemand van de td contact. hij kon zien dat er idd geen Kids pakketten waren geactiveerd; lag dus niet aan de instelling hier thuis.
    Doorverbonden met de klantenservice; het was niet mogelijk voor hem om de pakketten te activeren omdat mijn systeem nog niet was omgezet naar het nieuw systeem. Hij zegt dat hij de vraag doorsluist naar een afdeling die wel in mijn systeem kan en ik dit weekend de zenders kan ontvangen.
    Aanvraag is van 1-9 en het is nu 12-9.

    Ik ben benieuwd!
     
  8. Als ik optie 4 neem wordt gemeld dat ik optie 1 moet nemen en wordt de verbinding verbroken...:? ben er uiteindelijk wel snel doorheen gekomen
     

  9. En...?
     
  10. Ik heb zelf op 2 augustus, 28 augustus en 6 september via het online wijzigingsformulier geprobeerd een extra keuzepakket aan te vragen. Elke keer een keurige email terug, maar geen keuzepakket. Vervolgens vorige week nog een officieel 'papieren' wijzigingsformulier via de post verstuurd, maar wederom geen resultaat. Al meerdere keren geprobeerd te bellen, maar uiteindelijk elke keer maar opgehangen omdat de wachttijden zo verschrikkelijk opliepen...
    Zojuist weer gebeld en na 16 minuten eindelijk iemand aan de lijn gekregen. Volgens haar moet het nu binnen 48 uur geregeld zijn...
    Ik ben benieuwd.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina