1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

E 19 storing

Discussie in 'Digitale TV - Algemeen' gestart door djwiegman, 6 sep 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Sinds vorige week vrijdag heb ik een e 19 storing. Ik heb dit een paar aangemeld, maar krijg dezelfde oplossing die op website van ziggo staat en dat werkt niet.ik heb wel digitale ontvangst van het info kanaal en ook teletekst. In aare moede heb ik de humax opnieuw geinstalleerd maar nog steeds E19.
    Is er iemand die dit bekend voorkomt, en wat kan ik er aan doen ?
    bvd dank Dick
     
  2. Hoelang heb je de decoder nu in gebruik?
    Heb je de aanmeldingskaart ingestuurd bij eerste dag van gebruik?
     
  3. ik heb de decoder een maand in gebruik en alles opgestuurd
     
  4. toch niet bedankt !!!
     

  5. gewwon de helpdesk bellen en het probleem voorleggen. Zij kunnen de smartcard activeren als je gegevens bekend zijn.
     
  6. bij mij moest het ook telefonish gebeuren via de helpdesk,
    ik was namelijk vergeten de papieren op te stuuren naar ziggo.
    dacht namelijk dat het alleen nodig was als je extra paketten wou hebben.
    aan de telefoon hadden ze het erover dat het wel 3 uur zou kunnen duuren voordat de activering door was.
    geloof dat ik nog geen 15 minuten later weer beeld had nadat ik em decoder resetted had.
     
  7. Ben ook al 3 weken bezig met die e19.
    Ik geef de hoop bijna op,tis een zooitje bij ziggo.
     
  8. Voor de mensen die niet in de wacht willen staan, je kan het ook via mijnziggo.nl doorgeven....
     
  9. Om bij MijnZiggo je smartcardnr door te kunnen geven moet "Mijn producten" wel aangeven dat je digitale tv hebt.

    Zolang dat er niet staat kun je geen smartcardcode ingeven.

    Iets waar ik al 6 weken last van heb!
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina